19.12.2005

kötüyüm

kötüyüm işte:((( Artistik aktris bunalıma mı giriyor nedir anlamadım. insan 8 yaşında başlamaz "içimde sebepsiz bir ağlama isteği var" demeye. başlarsa 12'sinde ayvayı yer. 18'inde anne - baba katili olur. Benim de içimde var öyle bir istek de... neyse. aylardır gidemedim. nihayet gittiğimde de kuaför saçlarımı ucundan accık almak yerine bir güzel kısalttı. üstüne de Kocaman Koca "hiç de modern olmamış" dedi. Hayır, zaten bunalımdayım. her an saçlarla oynama potansiyelim artıyordu. bu da tuz biber oldu üstüne. Bir de çok isteyerek aldığım pantolon eve gelince popomdan yukarı çıkmadı. ben de yakında popomdan aşağısını göremiycem yine.

evde bilumum etnik kökenli gruplar çalıp oynuyor havası var. ama evi toplamak istemiyorum hiç. utanmasam hoşuma bile gitti böyle diycem ama. demesem iyi mi olur ne. sanal kitap fuarından aldığım kitapları okumak için zaman bulamayınca şöyle bir uygulama başlattım. kitabı tuvalete koyuyorum. sonra günde 2-3 seans kendimi tuvalete kilitliyorum. böylece kitap bitiyor. sonra da değiştiriyorum:)))

yani şu kar da yağsa da ortalık ağarsa belki biraz içim açılır. ben ki İskoçya İngiltere ve Karadeniz'in bulutlu havalarının hastasıyımdır... beni bile boğdu bu grilik.

neyse geçer herhalde bu da...

2 Yorum:

nimetin.blogspot.com dedi ki...

valla deniz su'nun durumu acaba yalını ufaktan kıskanmak durumları olmasın?
buda bir çeşit dikkat mekanizması olabilir mi acaba?
saçlarına gelince kocaman kocayı esefle kınıyorum:))

nimet

Sardunya dedi ki...

Valla bilmiyorum ki... çözmeye de takatim yok desem:))) doğal seleksiyona bıraktım:))) güçlü olan kazanacak...