30.12.2005

leziz bir gün

Aralık'ın sonunda da böyle Mayıs sabahı gibi uyanmam ne derece hayra alamet bilmiyorum... Yılbaşı iyimserliği bu mu acaba? Servisin gelmesine 10 dakika kala uyanamabildim. Jet hızıyla Aktris evden çıktı. Sonra... Aktris'in pijamalarını öpüp koklayarak katladım. Odasını havalandırdım. Çiçeklere su verdim. Ütümü bitirdim... Yılbaşı menüsünü kafamda netleştirdim. Gerçi sadece çekirdek aile olacağız ama olsun... Bence en güzel ikramları kendimize hazırlamalıyız bu sefer de....
O kadar güzel bir günkü böyle nefes aldığımda çektiğim nefesin taaaaa kalbime gittiğini hissedebiliyorum... Allah allah ne iş?

5 Yorum:

Annelog Atölye dedi ki...

Günaydın Sardunya:) Ben de kokluyorum pijamalarını kirli çoraplarını filan:)
Gününün aydınlığı, yeni senede de sürsün umarım. Ailenle sağlıklı ve huzurlu bir yeni yıl dilerim.
Sevgiler...

nimetin.blogspot.com dedi ki...

annelog sebnem mi acaba:)) sebnemde koklardı kızının çoraplarını:)) bugün benim kafam karışık. işteyim. akşam eve gidip temizlik yapacağım. yaşpasta yapılacak. ev süslenecek..... sabah kalkılıp kuaföre gidilecek. ordan çarşı mağazasının indirim günü oldugu için edize hediye alınacak. içkiler alınıp eve gelinecek. hazırlıklar yapılacak......

nimet
bir dokun bin ah işit

Sardunya dedi ki...

Teşekkür ederim Annelog. Ben de sana muhteşem bir yıl dilerim iki meleğinle...

Sardunya dedi ki...

Nimetciğim
Ama olmaz ki böyle yoğun bir tempo... accık nefes al, iki dinlen, arada bir kahve iç, sigarayı bırakmış benim yerime de tüttür bir tane... sonra kaldığın yerden yine devam edersin.Sana da boool keyifli yıllar Komşucum

nimetin.blogspot.com dedi ki...

iyi de sardunya ben sigara hiç içmedim ömrü hayatımda. şimdi senin için sigaraya başlayıp bir tane içip hemen bırakırım:))

nimet