29.12.2005

Madam Küri



Çok özel bir gün bugün... doğum günü yok, yıldönümü yok, hiçbirşey yok o yüzden çok özel... Dün Kamikaze Güvercin bizdeydi... bana muhteşem hediyeler getirmiş, yorgun ayaklara tuz, doğal sabun, kurutulmuş tropik meyveler... o kadar mutlu oldum ki... ne güzel ilk defa birisi çocuklara değil bana hediye getirdi:)))) benim de ihtiyacım varmış demek ki... dünden beri o nefis kuru meyveleri gidip gelip tırtıklıyorum...
Dün aslında çok yorucu geçti... Akşam çocuklar koğuşlarına çekildikten sonra Komikaze Güvercin, Kocaman Koca ve ben oturduk ve esas o zaman dinlenmeye başladım. Kamikaze ile o kadar çok dertleştik ki ben de şaştım kaldım. Hani böyle yıllarda ağzı kapalı olan sihir şişeleri olur da tıpasını açınca fııyttt diye uçuveriri renkli ve sihirli gaz... laflar ağzımızdan öyle çıkıyordu ama kimse de hızı ve senkronu kaçırmadı. Köpekbalıklarının alnına vurursan kaçarlar hipotezinin görüntülerini izleyip eğlendik. Madam Küri'den Pastör'e Karındeşen Cek'ten Graham Bel'e ve Edison'a kadar konuştuk ve sonunda tüm bu saydığım isimlerin muhteşem bir kankalar topluluğu olduğuna kanaat getirdik ve hatta Madam Küri'nin iki çocuklu fotoğrafını görüp yaptığı keşifleri de okuyunca dedim ki "Ben de kadın mıyım beeaa... iki çocukla en fazla keşfedebildiğim patatesli kek ki onun da adı itici" En kısa sürede böyle siyah bir pelerinli ve kapşonlu birşeyler almak istiyorum... sonra da o kankalardan biri gibi davranayım diyorum...
Ben bu aralar pek çıkmıyorum evden. Sürekli salon penceresinden ve mutfak penceresinden arka bahçeye bakıyorum. E arka bahçe de vadiye baktığından ben zannediyorum ki buralarda yollarda diz boyu kar var, yerler buz vs vs vs . Kamikaze'yi taksi durağına biz bırakalım dedim. Ben üşenmeden kar botlarımı falan giydim. Kocaman Koca da şaşkın şaşkın baktı bana. Meğersem dışarıda sokaklar açıkmış, ne buzlanma var ne de kar kalmış, ben temizlenmeyen arka bahçeye baktıkça zemheri soğuk var zannedip geçirdim ayaklarıma botları. Neyse ki gece 12'de kimseler görmedi beni... Ama yolda çok güldüm halime...
bugün belki arkadaşlarımdan gelenler olacaktı... gelemiyorlar... ben de Kaplumbağayı uyuttum. Biraz keyif yapacağım:))))
Hatta acaba fotoğraf mı çeksem biraz...

1 Yorum:

Annelog Atölye dedi ki...

Merhaba Sardunya, Madam Küri'nin resmini görmeden önce ben de en azından çirkindir filan diyordum ama gayet eli yüzü düzgünmüş hani. Dediğin gibi biz de kadınız diye dolaşıyoruz:)
Sevgiler...