16.01.2006

Piraye Hn

Dedim hazır uyuyorken Kaplumbağa bir iki karalayım. Zaten Aktris de dalmış TV'ye. Sabahleyin kalktığımda benim ses yine yeniden gitmişti. Ciddi ciddi Kuş Gribinden şüphelendiğim anlar oluyor ama kuş gribi de tavuk yedikten 20 gün sonra da ortaya çıkmaz herhalde. Hatta bankadan aradılar "oooo Sardunya hanım sizin borçlar pek kabarmış. Biz size kredi verelim daha da kabartalım borçları" diye. İşte o arayan güzel sesli hanım kızımız dahi dedi "ayol bu ne ses " diye zira benim ses pek takdir ettiğim bir kişilik olan Asmalı Konak'taki Piraye Hanım'ın sesinden bile kalın artık. Ama pek karizmatik oldu ne yalan söyleyim. Kocaman Koca'ya seslenirken falan çok havalı oluyor. Neyse o Bankamatik Kızımıza da dedim "ben kuş gribiyim herhalde" diye. valla bir iki saniye sessizlik oldu kız da. sonra da kız fazla panik yapmasın diye "ama köy tavuğunu nerde bulacaz mirim. benim etrafımda hep çiftlik tavukları. onlardan da birşey olmaz" yüzsüzüğüyle kızı yatıştırmaya çalıştım. tahminimce kızcağız beni 2 gün sonra çiftçilere özel kredilerimiz var diye arar:)))
Kocaman Koca işe başladı. Evde bir eksiklik ve bir sessizlik. Gerçi birazdan Kaplumbağa ağlayacak. Aktris mızırdanacak... Bu hafta da pek koşturmacalı olacak. Kaplumbağa salı perşembe hastaneye gitmek zorunda. Salı günü aşısı var perşembe de kontrolü ve en heyecanlısı tartılacak olması. 1200 gr'dan çocuk 5 kiloya gelinceye kadar herhalde biz de Kocaman Koca'ya bir 15 yıl yaşlandık ama değdi valla öyle yandan çarklı gülüşüne Kaplumbağa'nın. Aktris de Çarşamba günü eski kreşinde eski arkadaşlarıyla toplanıyor. Sabahtan akşama kadar kreşte olacak "eşşek kadar yaş grubu". E geriye zaten bir cuma kalıyor sonraki hafta da yine okul maratonu başlıyor. Bu arada Last Days filmini duymuştum kahvesigara'dan, büyük insan Kocaman Koca hemen netten indirmeye başladı... heyecanla bekliyorum. Filmin sitesi de fena değil hani... Bir ara sırf Kurt Cobain'le ilgili bir post atmayı nicedir düşünüyorum...
Tozbezim sobelemiş fark etmedim sanmayın. Sürekli gözümün önünde abur cubur ıvır zıvır ve bilumum ikilemeler dönüp duruyor zira ben 10-15 gün sırf abur cuburla hayatta kalma becerisine sahibim. Tansiyonu falan bile onlarla ayarlayabilirim, baş ağrısı geçiririm:))) Günün ilerleyen saatlerinde yazayım bakalım midemi zevkle nasıl çöplüğe dönüştürme becersi geliştirdiğimi ve en etkin silahlarımı... kalkıyım da biraz evi toparlayım ben.... ya da azcık Aktris'e uğrayım. Yine odasına inzivaya çekildi erken ergenim benim... offf offf!!!

0 Yorum: