6.02.2006

gereksiz genel bilgi:)

Bugün okullar açıldı. Büyük bir heyecanla Aktris okula gitti ama haberlerde İstanbul'un halini gördüm, iki gün daha tatil etmişler okulları. Sanırım burayı da ederler yarın birgün... çocuklar bu gidişle temmuza kadar okula gidecekler:)

Kaplumbağayı sabahları bazen yatağa yanıma alıyorum... bir baktım çocuk hazır alışmaya. Son verme kararı aldım. ne kolaymış yanında uyutması. hemen uyuyor bunlar:))) yok yok bir daha izin vermiycem valla

Evde çekirdek saplantımız devam ettiğinden hala evi süpürmüyorum. Dolayısıyla yerler çatır çutur çekirdek kabukları dolu:) yarın genel temizlik var inşallaaaahhhh... sonra bir süre ara veririz herhalde çekirdeğe. Aktris bile çekirdeksiz film seyredemez oldu...

Haftasonu film seyrettik bol bol:

İnşaat filmi çok keyifli bir filmdi... oyuncular çok başarılı zira boşuna en iyi oyuncu ödülünü paylaşmamışlar...

Bebek Firarda çocuklarla seyredilebilecek keyifli bir filmdi. yine çok güldük...

Münih ise dün akşam Koca ile seyredildi ve sanırım bizi çok etkiledi... klasik "aman kim sakatı, yahudiyi ya da otistiği oynasa oscara aday oluyor" tezimizi çürüten olabileceği kadar tarafsız, filmin ilk saniyesinden itibaren böyle diken üstüne oturtan ve terörün tedirginliğini içinizde hissetmenizi sağlayan, dekor- kostüm ve müzikleri ile beni büyüleyen nadir spielberg filmlerinden.. tavsiye ederim (kol ağrım azalsın derinine inerim bunun, şimdi üşendim)

bu arada kullandığımız mamanın anne sütü alan bebeklere kullanmadığımız türünün ise onun da anne sütü almayan bebeklere verildiğini bugün itibariyle öğrendim. mutluyum:)

AŞK neyin kısaltması? (T. Kiremitçi) çerez yerine böyle çıtır çıtır anlık tüketilebilir

Diz boyu papatyalar (Tomris Uyar) nefis Türkçesi ile nokta vuruşlarını başarıyla yapıyor. kısa hikayeler damla damla deliyor

Anne, tut elimi! (Uygar Şirin) ise bıçaklıyor göğsünüzden sizi bir de döndürüyor bıçağı içinizde...
Tavsiye edilir

Dip: bir de bizim üst daire satılsaydı. 10 dairelik apartmanda sibirya soğuklarında beş dairenin boş olması demek bizim minnacık dairemiz için de sibirya soğuklarının bir kış devamı demek... ne diyip 2 numara. taşınacak kışı buldun yani. bari oğlan bir yaşına falan girseydi:)))

3 Yorum:

Sardunya dedi ki...

hey maşallahhh post gibi yorum olmuş bee... öperiz efem:))) ben de ekleyim yoruma yorum katayım dedim: ben de havalandırıyorum evi:)))

Adsız dedi ki...

Münih'i bende izlemek istiyorum,bu adam ne yapsa seyrediliyor.

Üst kat olayı ise can sıkıcı,bu gerçekten çok etkiliyor sıcaklığı,eski evimizden biliyorum :)

zeyno dedi ki...

Biz de ilk taşınanlardan biriydik apartmana.Oğlum henüz yaşına bile girmemişti ve bomboş apartmanı ısıtmak asla mümkün olmadı, donduk yani o kış...