2.03.2006

80'lere takıldım kaldım çıkamıyorum

Bu sabah bir enerji patlaması oldu bende ve Aktris okula gittikten sonra, Kaplumbağa ile Kocaman Koca uyanmadan önce giriştim eve, minik minik 20'ye yakın 3-6 aylık bebek bodyleri astım çamaşırlığa tek tek.. bir ara hiç bitmeyecek sandım. Aktris'in odasında bugün de girmeyeceğim... bakalım sonu nereye varacak. ama iyi bir gelişme oldu ve sanırım o da sıkıldı ki odasının karışıklığından en azından yatağını topluyor artık:))) neyse sonra kaplumbağa uyandı, Kocaman'ımızı yolcu ettik. derkeennnn...

Ben kendimi seksenler diye bir klasörü incelerken buldum bilgisayar başında ve de kalkamadım... George Micheal'ın "Different Corner"ı ile başlayıp Sade'den "Smooth Operator"a kadar neler neler dinledim... dinledikçe hoop ortaokula dönüp 3 dolgu yaptırdığım ve aynı günün öğleden sonrasında bize gelen en yakın kız arkadaşımla nsıl dedikodu yaptığımıza kadar bir sürü ayrıntıyı hatırladım... bir fotoğraf bulup ekleyim bloga dedim... klasörleri açıyorum açıyorum hep 90'lar ve ağırlık 2000'ler... sonra hani Billy Idol'ın We Didnt start the Fire diye bir şarkısı vardır ki severim, takdir ederim ve aynı şarkının bir video klibi vardır ve oradaki aile her on yılda bir evrim geçirir. aynen öyle bir evrimden geçtiğimizi fark ettim fotoğrafları incelerken şarkılarla... hele hele nişan fotoğraflarından bu seneki fotoğraflara gelirken Kocaman Koca ve Ben pek güzelleşmişiz. buna karar verdim. sanki birbirimizin yüzüne çizgileri biz çizmişiz. o beni büyütmüş, ben onu... nedense öyle hislendim işte...

(Vay be Risk Astley bile varmış:)))

(şunu bile buldum)

4 Yorum:

nimetin.blogspot.com dedi ki...

80 li yillarda nasildiniz diye ebe sobe mi yapsak ne. sebnemin eskileri hatirladim dedigi yazidan sonra bende hep dusunup durdum. eskileri hatirlamak cok guzel. eskilerde bu kadar takildigimiza göre yaslaniyoruz biz demekki sardunya:))

nimet
35 falan herhalde

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Sardunya, sobelendin.Sevgiler...

kedi dedi ki...

Arabaya biner binmez ilk yaptığım şey radyoyu açmak yada cd koymaktır.Eşim de takılır."Sana dikiz aynası,koltuk ayarı diil radyo ayarı öğretmişler kursta"diye:)

Annelog Atölye dedi ki...

Coming up roses'a bayılırdım:) Bayaa eskimişiz.