3.04.2006

Karışık Dünyalar Alışveriş Merkezi

"Karışık Dünyalar Alışveriş Merkezi" Aktrisin son eğlencesi olup beni de adıyla büyüledi... Hayatımız da bu aralar aynen böyle... bir rutine giremedik... sürekli bir koşuşturmaca- ben evde odadan odaya, zaman ve koşullara bağlı olarak bazen mahalle ölçeğinde, Aktris okulda apayrı bir dünyada (birisiyle çıkıyorum dedi ufak çaplı gizli bir kalp krizi geçirip devam ettim dinlemeye ama aşk maceralarını ayrıntılı yazmaya ne dilim varıyor ne de yüreğim yetiyor, öpüşmüş işte!!! 2. sınıf böyleyse ben zorunlu eğitim 5 yıl olsun istiyorum, kızı okuldan alacağım) , Kaplumbağa'nın ayakları yere basmıyor (gerçekten basmıyor, biraz egzersizle üstüne düşeceğiz de o yamuk yumuk bezelye tanesi parmaklarını açmaya çalışacağız), KocaMan ise hepimize yetişmeye çalışıyor maddi- manevi... ben ise hala salondaki sardunyanın çiçeklenmesini bekliyorum... yok anacım bu yeşil geldi yeşil gidecek böyle. Fakat hepimizin ortak noktası: bahar yorgunluğu, önce güneş tuttu, sonra bahar çarptı... aramızda en kibar Kaplumbağa uyuduğu için sadece onun bahar yorgunluğunu fotoğrafladım.




13 Yorum:

elma dedi ki...

sardunya, alla bagislasin cok guzel, galiba ben ikinci kez anne olmak istiyorum, bu gunlerde deiyice depresti, hernekadar imkansiz da olsa...avuc iclerinden optum kurbagamizi:)

zeyno dedi ki...

Ah bu kaplumbağa tam yemelik:) Allah nazardan saklasın, öp benim için onu annesi:)

Annelog Atölye dedi ki...

Sardunya ben de bekliyorum bana açılacağı zamanları. 2-3 yıla bizde de aynı kalp krizleri yaşanır. Kaplumbağanın parmakşarını düşündüm de, öyle mercimek kadar, çok tatlı yemelik:)))

Age35 dedi ki...

Nası ya...2.sınıf ve çıkmak ve öpüşmek .....Ya bu veletler sihirli annemde Cem ve Tuğçeyi seyrede seyrede böle oluyolar....

kedi dedi ki...

Sen bizim kanımıza giriyorsun kızıım!
Senin bu kaplumbağayı gördükçe accaip bi istek duyuyorum,koyma bööle fotolar yaw.3.de olsun huni takıp gezerim artık ben:)
40bin kerreee maşşallaaahhhhh

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

zamane çocukları bunlar sardunya.oğlun pek tatlı maşallah. koyma fotoğraflarını, nazar değecek.sevgiyle kal...

nimetin.blogspot.com dedi ki...

allah allah ya:) demek öyle ha:)) diyecek bişey bulumadim yaw. nazanı ilkokula göndermeyim ben dur. anaokulundan başlasın. ne alaka bilmiyorum. sebep arıyorum ya:)))))

nimet

elma dedi ki...

sobee, sobe, sobeee!!

DAMLA dedi ki...

Ay bu kızlar inanılmaz yahu... Benim oğlan 10 yaşında aklı fikri haytalıkta walla...
Ama şu kaplunbağa resmini koymeyceydin... başka bloglara geçemez oldum sayende :))

Aslı Cin dedi ki...

Kaplumbağaya öpücükler.Bu arada sanat eserine de bayıldım,çok yaratıcı.

ibeking dedi ki...

çok şeker maşallahh...bayıldım oğluna...

CRESCENT dedi ki...

işte özellikle uyurken böyle melek gibi oluyor çocuklar,maşallah:)
Anne-baba olarak bazı şeyleri kabulenmeye çalışacağız kalbimiz çarpa çarpa,ama yine de hiçbirşey bilmemektense, hoşumuza gitmese de bilmek daha iyi...

Doruk dedi ki...

Maşallah Sardunya, böyle güzel mi uyunur. Hiç korkma annesi ayağına da basacak, yürüyecek de, koşacak da, öyle ki yetişemeyeceksiniz hızına:)