18.05.2006

hurçların efendisi

Nihayet becerebildim bu işi... Kullanmadığım ne varsa dağıttım, kalan ne varsa ayırdım, hurçladım, nevresimler kalktıkça içim açıldı, havlular dizildikçe omuzlarım hafifledi, lavanta keseleri dağıtıldıkça oralara buralara derin derin ohhhh çekildi...

Okumadığım kitaplar okunmuş gibi oldu, sanki ne kadar güzel müzik varsa hepsi dinlendi, kulaklarımın pası gitti... evde yürürken uçuyor gibiyim. aslında kirli ev ama olsun, sınıflandırdım ya içim de düzene girdi...

Yarın yola çıkıyoruz, cümbür cemaat ilk uzun yolculuk, zaten maksat varmak değil gitmek bizde hep...

Mahalle pazarına uğrayıp, bol bol ot ve tohum toplayıp (Tijen'i anarak), kasaba kostümlü şehirde enfes üç gün geçirmek niyetindeyiz.

Çok heyecanlıyım....

bugünü unutmamak için anahtar kelimeler: provokasyon ve çağrıştırdığı ne varsa hepsi Posted by Picasa

10 Yorum:

zeyno dedi ki...

Sardunyacım, ne güzel hafiflemişsin. Darısı başıma.Size iyi yolculuklar. Bu arada bir prematüre öyküsü koydum bloguma belki okumak istersin...

ince eleyen karakter dedi ki...

cok alakasız ama burcuyu okursekn ısmınden bır bakayım dedım ben sardunyayaı cok severım prematue logonu görunce yazılarına baktım bıraz benım toprakta 1300 dogmustu sımdı uc yas 14 kılo allah yardımcın olsun
ama buyuyorlar ve cok akıllı hatta acayıp hareketlı oluyorlar allh bagıslasın

Banu Ucak dedi ki...

Senin yazdıklarını okurken ben bile hafifledim :)Ne de güzel anlatmışsın...

Annelog Atölye dedi ki...

Geçmiş olsun Sardunya:) Yolculuğun tadı daha güzel çıkar şimdi!:)

Asortik Krep dedi ki...

İyi yolculuklar Sardunyam..

Age35 dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerine sağlık ve de iyi yolculuklar,iyi eğlenceler..

Adsız dedi ki...

şu evi sınıflandırma iine benim de girmem lazım.
güya bu hafta sonu yapacaktım :(
Ellerine sağlık sevgiler

nimetin.blogspot.com dedi ki...

size yollar göründü bize badananın yolları. şu saat itibariyle canımız çıkmış durumda:(( edizle yaptık. çok yorulduk:(

nimet

KUGUU dedi ki...

Dondunuz mu, nasil gecti ilk cumbur cemaatiniz, yani yolculugunuz? Kaplumbagam ile aktris i ben operim sen esinle yola bakmaya dvm et canm.

Sardunya dedi ki...

Zeynep... ahhh ahh beni nerelere götürdün getirdin o hikayeyle.
toprak ve ben...senin kuzucuğuna da maşallah:) ne iyi ettin de geldin.
banu...valla yazarken de rahatladım ben:) darısı tüm isteyenlere
Annelog... teşekkür ederim bir sürü
Asortikip Krepim... ne zaman bahçeli ev görsem aklıma geliyorsun hep
Age35... teşekkürler kocaman, yoruldum ama değdi
zeya... hoşgeldin:) şimdiden kolay gelsin
nimetim.. bizi dürtüyorlar işte böyle eş zamanlı... prensesin odası nefis olmuş
kuğu... gittik, gördük, döndük, dinlendik:)