10.05.2006

Yosun


Dün Aktris eve geldi okuldan, kapıyı açtık. Elinde kocaman bir kutu, içinde Yosun:))) Nasıl güzel, mart doğumlu bir tekir. Zaten çok severim kedileri ama alerjim var, mahvolurum:(( Nasıl paniğim. Tek derdimiz iyi bir yere ulaştırmak Yosunu. Aşıları falan da tam, aşı karnesi var, boynunda zili var. Ve de bir kedi yavrusu/ hatta her kedi yavrusu ne kadar sevimli olabilirse o kadar içimi eritti....

Okulda belediye dağıtmış bu kedileri, 5 tane, bir tanesini yalvar yakar öğretmenini kandırıp eve getirmiş Aktris.

Neyse ki ilerleyen saatlerde Pal Sokağı Çocukları ile Kokoş anneleri yerinde bir müdahale ile aldılar Yosun'u...

Aktris çok ağladı sonra
Ben de çok üzüldüm
Bugün haberleri geldi, iyiymiş, yerini sevmiş...
.
.
.
Özledim ama:(((

5 Yorum:

kedi dedi ki...

AAAAA lan bu bizim yosunnnn.

Puu ahlaksız heyvaaan,dimek burda da karşıma çıktın haa!!

Bak sardunyam papatyam,bu yosunu çok iyi tanırım ben.

Kendisi güzelliğiyle pek bi övünerek siz gibi iyiniyetli insanları baştan çıkaran tatlı,seksi lakin çok namkör bi kedidir.

Hiç unumam bi keresinde,beni fecii kıskanmıştı,vay efendim benim göslerim lensmiş,bööle güsel yeşil olmazmış,vay efendim benim biyonikliğim tamamen götümden uydurmammış felan millete dedikodu malzemesi verip,beni maymun etmişti.

Aman aman iyi etmişsiniz göndermekle,hiçç üsülme cicim sen,
O namkör dedikoducu pislik yosun hanım,nassı olsa kendini acındıracak başka bi kapı bulur.

Haa aktrist hanımada sööle,ööle her gördüğü kedi heyvanını getirmesin eve.

Önce sorsun Biyonik kedi aplasına,bu heyvan namkörmüdürrr,deli midirrr,itmidirrr,uğursuz mudurrr diye,bi ön bilgi alsın.

Kediler alemind bi raconumuzvar,bi istihbaratımız var icabında diimii?

Aaaa kızıyorum ama aktriste haaa.
Biz burda başçavuşun beygiri miyiz?

Biz bişey biliyozda söölüyoz diimii?

DAMLA dedi ki...

Ay şöyle ciddi bişeyler yazacaktım ama Biyonik'i okuyunca ne diyeceğimi karıştırdım walla!!... Kızım Biyonik Allah akıl fikir versin sana emi :) Len ne istiyon el kadar kedicikten!!...
Neyse, konumuza dönelim... Sardunya'cım seni hep takip ediyorum ama daha önce yorum göndermişmiydim hatırlamadım :( Keşke diyecektim, allerjin olmasa da evin içinde bir hayvanla çocuklarını büyütebilsen. O kadar farklı bir ilişkileri oluyor ki, bazen aralarında konuşuyorlar mı diye düşünüyor insan!!... Belki allerjin olamayn bir canlı beslyerek Aktrist'in gönlünü alabilirsiniz?...
Sevgiler...

ece dedi ki...

Sardunyacım :))
alerjin olmayan başka bir canlı alsanız mesela bir köpek,ben köpekleri daha çok severim kedilerden...
yerimiz müsait olmasına rağmen lojman sakinleri istemiyor :(( oysa bilmiyorlarki onlardan daha dost canlisi daha arkadaş :(( onlar gibi durduk yere birşey yapmaz...
sevgiler

Oya Kayacan dedi ki...

Kedi tüyüne allerji tedavisi yok mudur peki? Ben allerjik durumların üstüne üstüne gitme taraftarıyım ve de iyi gelen çok insan oldu. Yani sokacaksın burnunu kedinin tüylerine günde üç kere, tok karnına:-)) çekeceksin ohhh diye o mis gibi kokuyu içine bak allerji mallerji kalıyor mu...

Ev kedisi mi oldu Yosun?

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Sardunya, yakınlarda olsaydık ben de talip olurdum Yosun'a. Biz de eve kedi almak istiyoruz şöyle emin olabileceğimiz bir yavru bulursak. İki kere bizi seçti kediler ama biri öldü, biri de çocukları tehlikede diye kaçtı.Elbet bir gün bir başka kedi(köpek de olabilir) çıkacak yolumuza. bekliyoruz. sevgilerimle...