23.06.2006

rüyalarımız

Gözüme çöp kaçmış gibi gece döndüm durdum. Az önce Kaplumbağa'ya biberon maması verirken Maşukla aramıza yatırdım. O sırada Maşuk da kalktı ve birbirimize dün gece gördüğümüz absürd rüyaları anlattık.
Ben: Bak şimdi Maşuk, dün rüyamda bir adam delirip iki kişiyi bıçakladı (bunda yatmadan önce Kavim'i okumamın da etkisi var). İkisini de boynundan. Sonra küçük erkek kardeşin oralarda. Bir anda deli katilin kardeşle gözgöze geldiğini gördük. Seninle de ben gözgöze geldik. Sen uçar adımlarla küçük kardeşin yanına gittin. Hani rap danslarında bir figür var ya, böyle tek elinle havaya kalkıyorsun ve bu sırada bacaklarını karnına doğru çekiyorsun. Aynen o figürle kardeşin önünde kalkan oluşturdun, katil yaklaşınca da tekmeleyerek vurdun adamın suratına.
Maşuk: Ben de dün gece CTU'da (24 seyredenler bilir, Terörle Mücadele Birimi gibi birşey) çalışıyordum. Silahım lazım oluyor, bir bakıyorum çalışmıyor silahı. Sebebi de pili yok:) Altı tane kalem pil takıyorum, meğersem alkalinle falan bir tepkimeye giriyormuş herhalde silah:) sonra araba lazım oluyor. Silahla dalıyorum bir araba kiralama yerine. Kadın var orda. Diyorum ki kaç tane arabanız var?. İçimden de inşallah azdır diyorum çünkü el koyacağım. Kadın iki yüz diyor ve ben rüyamda da hesaplı davranıp elli tanesine el koyuyorum diyorum. Hayır niye hesaplı davranıyorsam:))) Koskoca CTU ajanısın sen:)))

0 Yorum: