10.10.2006

an an sardunya

Şimdi benim bir tarafımda çiçekler açmış, börtü böcek neredeyse bahar havasında, bir tarafım ise böyle dökmüş yaprakları, oturmuş manzara seyrediyor sukünet içerisinde, saatlerce kuru yapraklara bakabiliyor.

Günlerin nasıl geçtiğine hayret ediyorum. Artık haftalık planlar yapıyorum. Bu hafta şuralara gidilecek, şunlar yenilip içilecek, şunlar okunacak, şunlar aranacak vs. Yoksa anlamıyorum hafta nerde başladı, nerde bitti, kaç aydır aramamışım arkadaşlarımı vs.

Hayır duyan da pek yoğun bir gündemim var sanır ki hiç alakası yok diyebilirim gönül rahatlığıyla. Nasıl anlatsam ki... Hopppp sabah olmuş, hopppp akşam olmuş, hooopppp güneş doğmuş, hopppp güneş batmış.... hem an'ı yaşıyorum hem de bir sürü an'ı kaçırıyorum. Amaaan anlatılmaz sanırım. Bekleyim bakalım neler olacak:)

Ben galiba Bezgin Bekir olma sürecinini büyük bölümünü tamamladım:) Posted by Picasa

0 Yorum: