6.10.2006

Yara

Foto: Aktris/Eylül 06/Sardunya

Okunmalı
 Posted by Picasa

7 Yorum:

nimetin.blogspot.com dedi ki...

yavrum düştüğü zaman mı oldu bu:( kıyamam ben ona:( selamlar kendisine.

nimet

kedi dedi ki...

Ece'ye bayılıyorum ben Sardunyam.
Umarım sevdiğin için koymuşsundur,gıcık olduğun için değil ha?

Öper Aktristinin elini Biyo teyzesi amann Biyo ablası,amann Biyo kardeşi.Ama ben Aktristten küçüğüm,ben Ona abla demeliyim dimieaa?(35 yaş krizi ;P )

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

yerim onun yarasını bennn. kıyamam sana..

Asortik Krep dedi ki...

Benimde dizlerim koşmaktan ve düşmekten yara olurdu hep:))

Sardunya dedi ki...

Nimetcim, Aktris bilmiyor blogumu falan. Çünkü biliyorum başıma geleceği. Bir de ona blog yapmak gerekecek ki bence erken daha. Senin yorumunu okurken tanıdı valla. Bu nimet Nazanın Nimet di mi dedi. Ben de ne alakası var diyip kapattım sayfayı:)))
Kedicim Pisicim, Kendisini pek severim. Son kitabını okuyana dek daha netti hislerim. Biraz kafam karıştı son kitapla. Aktris teyzenin sana selamı var:)))
Kraliçem, aman bir naz bir eda sorma gitsin o yaralar yüzünden. tabi hepsi ödev süresi geçene kadar. sonra hoplama zıplamaya devam:)
Asortik Krepciğim, bende de hala izleri vardı o düşmelerin valla. Sanırım Aktris de epey yaralı olacak.

ece dedi ki...

Annem çok geçmiş olsun aktris.cim...

Gün dedi ki...

Geçmiş olsun...