3.11.2006

2'si gitti bile:)

Biraz sarsintili gunlerden sonra rutine bindirmeyi basardim yine hayati:) Pek mutluyum. Rutin ritueller gercekten kendimi guvende hissettiriyor nedense.

Son 3-4 gundur fiks menu bir hayat yasiyorum ve ancak boyle dinlenebilecegimi biliyorum.

Artik Aktris kahvalti etmeye basladi yeniden:) Sabah 7'ye ceyrek kala kalkip kahvalti faslini atlattiktan sonra 7 bucuk gibi yolcu ediyorum Aktrisi.

Masuk yuruyerek ise gitmeye basladi. 8'de de o evden cikiyor. Biraz haberlere bakiyorum. Kaplumbaga uyanmadan gundelik isleri hallediyorum. Kaplumbaga ile beraber kahvalti, youn fasli. 11 gibi uyuyor Kaplumbaga. 11'den 2'ye kadar falan ne istersem onu yapiyorum. Dun kendime ayirdim bu vakti. Sirf kendime baktim. Guzel ve mutlu hissettim:) Bu vakit bazen blog vakti oluyor, bazen kitap okuma, bazen fotograf cekme.

Sonra uyaninca Kaplumbaga yemek fasillari yine ve oyun... oyun... oyun. Havaya gore gezme. Yemek pisiriyorum bir de o uyanikken. 4 bucukta ablamiz geliyor. Kaplumbaga yatiyor. Ödev, ikindi kahvaltisi derken Masuk geliyor. Kaplumbaga kalkiyor. Aksam yemegi fasli ve yine oyunlar:)

Saat 9 gibi devrilmeye baslayince cocuklar aliyoruz caylarimizi film seyrediyoruz. İzlemek istemiyorsak sohbet ediyoruz. Saat 12 olmadan da yatmaya ozen gosteriyoruz artik.

Bu arada hem Masuk hem de ben ilk defa beraber rejime basladik. 2'ser kilo verdik. Biz sigarayi da boyle birakmistik 2'ser paket kisa camel icen develer olarak bir anda kesmistik:))) Bu sefer de azimliyiz.

2 Yorum:

nimetin.blogspot.com dedi ki...

süpersiniz:))) maşallah. tu tu tu....

nimet

Asortik Krep dedi ki...

Aynen :)