13.11.2006

haril haril

Haril haril yasiyorum yine. Mutfaktaki vapuru tamir ettirdik. Bir sure daha idare eder bizi. Fakat havalar iyice sogumadan yalitim calismalarimizi hizlandirdik evim evim guzel sibiryamin. Camlara fitil cekildi, kapi atlarina sungerler. Cumartesi balkonu seraya cevirmek icin atilacak son adim gerceklesecek ve camlarimiz takilacak. Salonu da halifleksle kaplatiyoruz bir kac seneligine. En azindan Kaplumbaga popoyu kaldirana dek:) Hic sevemedim ben de su karli kislari. Zaten yagmurda yurumenin de romantizmle olan iliskisini cidden cözememisimdir. Nasil yani, sevdigim adamla yuruyecegim elele. Bu arada sapir sapir sular damlayacak yuzumden gozumden. Pacalarim falan islanacak. Kuru kuru sevmeyi tercih ederim. Ve de kuru gorunmeyi.

Ben zaten ismimle buyuk bir tezat yasayarak denize ve havuza girmeyi sevmem. İslanmayi sevmem. Mesela kuveti doldurup keyif yapamam ben. Dusumu alip cikmaliyim elim ayagim burusmadan. En nefret ettigim de ayaklarimin islanmasi. Denize de girmem gerekiyorsa illa mutlaka aciklarda girmeliyim tekneyle gidip:))) Yoksa plajdan salinarak yuruyup sahile yakin yerlerde debelenince aklima hep uzaylilar gelir. Mesela yukaridan seyrediyorum dunyayi. Boyle bir suru kafa denizde, obek obek. Karaya yakin yerlerde:))) Cırpınıp duruyorlar. Valla pek manasiz geliyor bana:))) Zaten havuz bir nevi buyuk kuvet gibi:))) Tanimadigim insanlarla banyo mu yapacagim:))) (Bu sogukta, karda kısta laf nerelere geldi)

Aktris'deki son derece manasiz oksuruk krizler halinde devam ediyor. Antibiyotik + okyanus suyu + doğrudan bademciklere sikilan bir sprey ve psödoefedrin'e ragmen hala ayni krizler. Bu aksam kontrole goturecegiz. Ama hepimizin evde cigerleri parcalaniyor onun oksuruk nobetlerinde.

Bu arada
- Kaplumbaga tay tay durmaya basladi:)
- Masuk zayiflamaya devam ediyor, ben de :)))
- Aktris'le carsi pazar gezdik, pek keyifliydi. Sanirim artik arkadasim oldu:)))
- Lost'un tum bolumlerini somurduk, bitti. Subat'i bekliyoruz artık. Ama neden ara verildi onu cozemedik.
-Bu nasil bir kosusturmaca anlayamadim valla bugunlerde...

4 Yorum:

Aslı Cin dedi ki...

O genizdeki problemler bir türlü bitmiyor mu? Bizde de durum aynı, umarım kısa zamanda geçer.

Suyla ilişkine gelince, hiç o açıdan bakmamıştım :)

KUGUU dedi ki...

Alemsin Sardunya vallahi, uzaydan plaja bakis ha:)

kedi dedi ki...

Sana geldiğimde ilk işim üzerine bir kova su dökmek olacak.
Nihohahahaaa

Hayır anlamadığım öyle güzel bir balkonu olan bir kadın neden ayaklarının ıslanmasından hoşlanmaz.Yani seni hep annem gibi ayaklarınla terliksiz falan hem de,şıpır şıpır suyun içinde keyifle balkon yıkar diye hayal etmiştim hep.

Hayallerim,suyum ve Sardunyam:(((

elif dedi ki...

o subat ertelemesini biz de anlamadik. sinir olduk.