17.11.2006

sabah

Sabahlari Aktris'i okula gonderdikten sonra, henuz herkes uyurken....
pencereden sisli bahceye bakmayi
cicekleri sulamayi
kaplumbagalarin isiklarini acip yemlerini vermeyi
aktris'in odasini toplayip havalandirmak icin penceresini actigimda omzumun uzerinden doasina bir daha goz atip "allahim ne zaman buyudu bu kiz" diye her sabah sasirmayi
televizyonu acip istedigim haberi izleyip istemedigimde saak diye kapatmayi
gunes hala vuruyorsa salona fotograf cekmeyi
sonra masuk uyandiktan sonra beraber ilaclarimizi icmeyi
masuku telassiz, sakin sakin yolcu etmeyi
sonra bilgisayara oturup kitapcilari gezmeyi

cok seviyorum....

4 Yorum:

renkler dedi ki...

Ben de bu sevdiğin şeyleri yapmayı çok "ÖZLÜYORUM":-)

Tijen dedi ki...

günaydin için geç oldu ama günaydin!!!
tijen

Annelog Atölye dedi ki...

Eski Leman'da vardı değil mi "seviyorum"lar listesi? Seninki de çok güzel olmuş:)

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

ben de senin yazılarını okumayı çok seviyorum....
:O)