5.12.2006

aydedeeee evin neredeeee



Dün bir ay doğdu. Üstelik hava da kararmadan. Önce salondan gördüm. Açtım perdeleri sonuna kadar. Sonra mutfağa geçtim. Biraz da oradan izledim. Sonunda da dayanamayıp çıktım balkondan fotosunu çektim.

Balkonumuzu kışın da rahat rahat kullanalım diye camla kapattırdık. Akordeon gibi açılıp kapananlardan. Çok hoşuma gitti. Soğuktan kavrulan sardunyalarım kapalı balkonda yeniden açmaya başladı. Kış bahçemiz var artık:) Mutfak kapımız balkona açıldığından camları özellikle akşamları buğulanıyor. Ben de her seferinde camlara "Mutfak Camı Yazıları" yazıp fotoğraf çekmek istiyorum. Bir türlü denk gelmedi. Ama ilk fırsatta çekip öyle bir fotoğraf Burcu'ya göndereceğim.

Şimdi böyle diyorum ama ben ki Yasemin'e sana interaktif fotoğrafçılık CD'si göndereceğim dedim. İlk sayısıydı ve toplam 4 sayı olacaktı. Çok şükür toplayabildim 4 sayıyı yani göndereceğim diyeli 4 ay geçmiş:) Ama set tamamlandı en azından:) Yok yok şu mutfak camı fotosunu en kısa sürede yapacağım.

Kaplumbağamız sinirlenmeyi öğrendi. Bir de öksürmeye başlamıştı. Meğer Aktrisi taklit ediyormuş her seferinde. Ben de hastalandı sandım. Zaten dün banyoda da duydum. Üst kat komşumuz da aynı Aktris gibi öksürüyor. Sabahları Öksürükten Sesler Korosu var zaten apartmanda. Kaplumbağa korodan eksik kalır mı hiç? Bu arada Asabi Kaplumbağa birşey istediği zaman Abla ve Baba diye sesleniyor. Onlara işaret ediyor istediği şeyi. Bana gelince gözlerime dik dik bakıp şöyle bir ses çıkarıyor: "Iııııhhh!" "Yok oğlum, An-ne, An-ne" "Iııııhhh!" "Aman iyi peki" Sonra da oyunlarımızın ortasında bana adımla hitap ediveriyor. Şaşırıyorum. Seviniyorum. Beraber alkış yapıyoruz. Hemen sonrasında yine kocaman bir "Iıııhhh!"

Kaplumbağamız doğduğunda Aktris'e iki tane Su Kaplumbağası almıştık. Pek şirinlerdi. Bir de akvaryumumuz vardı biraz büyükçe. Balıklarımız öldü zamanla. Biz de kaplumbağaları o büyük akvaryuma naklettik. O şirin kaplumbağalar oldu el kadar. Devasa boyuttalar. Bizim Kaplumbağamız ise hayran onlara, öpücük atıp duruyor. Dün Maşuk ve Aktris benim kazam yüzünden gerçekleşen komple akvaryum temizliği sonrasında Kaplumbağaların kabuklarını yağladılar. Bizim Kaplumbağa da benim kucağımda yine öpücük attı onlara:)))

Maşuk'um da hala ve azimle işe yürüyerek gidiyor. Aktris'e göre babası epey annesi ise yavaş yavaş kilo veriyor. Bir de sürekli Maşuk takdir edilip bana gelince "Ben senden zayıfım" dedi. :))) Kız çocuğu olmak ne zor. Sürekli anne ile didiş dur. Zor işi Aktrisin:)

Foto: Balkon/dün gece/Sardunya

10 Yorum:

zeyno dedi ki...

Kaplumbağamıza bak sen, demek ablayı taklit ediyormuş:) Aktris te babacı kızlardan biri demek ki, babaya toz kondurulmaz:))Benim için bi makas alır mısın ikisinden de:)
Bir de rüyanı çok merak ettim, kahramanları ben ve kızım olunca:)

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Sardunya, o kadar tatlısın ki beni can evimden vurdun.bir gün sırf seni görebilmek seninle tanışabilmek için Ankara'ya geleceğim.Son İstanbul gezimde annem grip olduğu için gelemedi bizi geçirmeye. evde vedalaştık.mutfak camından el salladı bize. aslında mutfakla balkon yan yana, balkonun camları daha geniş ama neden bilmem mutfak camından baktı bize. el salladık birbirimize karşılıklı. iki saniye içinde genç kızlığımda aynı cama sabahları yazı yazarak mesajlaştığımızı şimdi aynı camdan vedalaştığımızı düşündüm. Sonra anneannem geldi gözümün önüne. Ben on yaşındayken onun bir resmini çekmişim. Demirköy'den Çekmece'ye dönüyoruz o da mutfak camından el sallıyor bize.benim mutfağım yan tarafta kalıyor vedalar oturma odası camından yapılıyor ama masam mutfakta tam camın önünde her sigara içişimde bir yandan da mutfak camımdan uzaklara bakıp düşüncelere dalıyorum.Yazını okuyunca da birden bunlar geldi aklıma. paylaşmak istedim. seni seviyorum arkadaşım...

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

aman da büyümüş de, bir de ablasının taklidini yapıyormuş da, eh bir de erkekmiş de, sinirleniyormuş da..

yerim onun havalarını ben..

nimetin.blogspot.com dedi ki...

demek balkonumu camla kaplattınız. niye bize de sorulmuyor kardeşim:)))
maşuk seni tebrik ederim. vallahi tebrik ediyorum. azmin super. babamın üç paket sigara içerken pat diye sigarayı bırakıp bir daha içmemesi gibi bişey.
sardunya edizle benim diyetisyen tecrübelerimize göre kadınlar erkeklerden daha zor kilo veriyorlarmış. sen yolunda devam et:)

nimet

Sardunya dedi ki...

Zeynocuğum
Zor iş kız olmak valla. Annenle uğraş, babanı kıskan:) Rüyamda güzel kızın ve seni gördüm. Ama aslında senin yüzünü görmedim. Ama sürekli seni tebrik edip durdum. Kızının başarılı bir psikolog olmasıyla gurur duy dedim:) O kadardı:)

Sardunya dedi ki...

Ayyy Burcu:) Gel tabi ne zaman istersen. Başımın üstünde yerin var. Ama söz. O fotoyu çekeceğim:)

Sardunya dedi ki...

Kraliçem
Bir havalar ki sorma. Büyüdü de adam oldu...

Sardunya dedi ki...

Sana sürpriz yapalım dedik Nimet:) Bu arada Maşuk sigarayı da öyle bıraktı biliyor musun. İki paket Camel içen tiryaki şaaak diye kesti. 4 sene olacak işte. Ben de dönmüyorum yolumdan valla:) 10 kg gitti bitti:)

Gün dedi ki...

Maşallah :) tebrikler...

Sardunya dedi ki...

Teşekkür ederim Güncüğüm:)