29.01.2007

Aktrissel

- Anneee! Kaplumbağanın hafıza kartını çıkaralım. Ne güzel, bizi tanımaz, seni tanımaz, kendini hatırlamaz. Ne güzel olur yaaa. nolur noluuur.

- Kaplumbağaaaaaa!
- Bağırma kızım. Dibinde çocuk. Bağırmadan konuşsana.
- (babaya dönerek) (ve tabi benimle dalga geçerek) Bij şoook eski bir aileyiz. Bağırmayız. Efendi! Ne buyururdunuz? Kaplumbağa Bey, sijin kafanızııı kıracağım (kırılmak üzere kibarlıktan)

- Anneee! Ben sıkıldım. Napiyim? (Tatilin ilk günü, henüz öğlen 12 olmadan)

-Annneeeee! Ben havadayken çekmeye çalışır mısın? Hadi anneeee noluurrr (büyük bir gümbürtü)
Aneeee! bi daha nooolur! Valla sessiz atlayacağım kanepeden.

ben: Maşuk, Kaplumbağa'ya göz kulak olur musun iki dakka. Ben balkondan fotoğraf çekip geliyorum hemen
- Aneeeeee! Bekleeeee! Ben de çekeceğimmmmm....

Sonuç: Ben nereyi çeksem o da orayı çekti. Ama işin güzeli cidden güzel de çekti:)

Ders: İlgisi varsa yaşı küçük demeyip en ucuzundan bir fotoğraf makinası alacaksın kızına
ki o da perilere, sihirli cadılara, adını bilmediğin şarkıcılara özenmesin. Şakır şakır çeksin.... Hem de güzel çeksin:)

4 Yorum:

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

ne tatlı yaaaa

nimetin.blogspot.com dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Aslı Cin dedi ki...

Evet ya, her anları büyülü gibi değil mi?

Pratik Anne dedi ki...

Harika. Blogunuzu yeni kesfettim, o blogdan bu bloga atlarken. Ne guzel oldu.