27.08.2007

"Baybay kuzum" kulağımdan silinsin lütfen allahım. Bak lütfen dedim.



*Yazdıkça yazası yazmadıkça da yazmayası geliyor insanın. Habara gubere koşuyorum gün içinde. Ama tüm bunların içinde yaptığımız en güzel şey elimizi yüzümüzü toprağa bulamak galiba. Eylüle hazırlanıyorum büyük bir törenle. Eylül ayı her zaman hayatımın anahtar kelimesi olmuştur. Daha doğacağım eylülde, evleneceğim, doğuracağım vs vs vs. * Alakasız olacak ama bazen diyorum ki üçüncü çocuğum olursa adını Maya koymak isterim eğer kız olursa. Ne güzel bir isim. *Bir de lütfen artık alışveriş merkezi açmasınlar Ankara'ya. Biri de çıksın aynı parayı pulu döküp güzel bir hobi bahçesi merkezi ya da ne bileyim kış bahçesi- sera kompleksi falan açsın. * Burcu'yu okurum ne zamandır. Ama son zamanlarda daha da çok eğleniyorum okurken.
Posted by Picasa

0 Yorum: