21.09.2007

Bugün mükemmel bir gün olacak. Bugün olmazsa yarın olacak.*


Bu öyle bir kart ki... öyle böyle değil hani. Çok seviniyorum onu tanıdığım için.

Posted by Picasa
"Veli: Dost, arkadaş, yardımcı, birinin işini üstlenen, yönetici, ermiş kişi. Çoğulu evliya."
Bugün Veli Toplantısı var. Merak ettim neymiş bu Veli diye. Ben olmadığım kesin.
Bugünün gaza getiren şarkısı MJ'nin Bad'iydi:))) Bir de Genesis'in I can't dance'i. Fena gaza geliyor insan yürürken. Teyzeler bu sefer yanlarından uzamış hırkalarının sarkık ceplerine ellerini sokup yürüyüş parkurunda yürümeye devam ederek spor tarihine yeni bir imza attılar. Ben yine bağıramadım göğüs yumruklama aksiyonu eşliğinde. Napalım. Başka bir şarkıya artık. Kısmetse:)
*Onları dinlemek çok eğlenceli. Kendi kendine gülüyorsun parkta. Sonra gülmene gülüyorsun. Öööyle sürüp gidiyor işte.

2 Yorum:

berfin dedi ki...

nette dolaşıp blog sayfalarını keşfettiğimde vazgeçemediklerimden biri oldu bu sayfa.bende hergün sizinle şaşırdım hayata,aktrise ve en çok kaplumbaya:))ve bende imrenip sizlere bir sayfa açtığımda kaydetmek için ilk size geldim ama kocaman bir yazı ile karşılaştım.bir kaçkere denedim ama yine yoktunuz.şimdi asotik'e uğrayınca sizin yorumunuzu görünce hemen tıkladım dedim sardunya mı gerçekten:))seni aileni yeniden görmek çok güzel.şaşırmaya kaldığımız yerden devam edebiliriz..heyacanıma ver bu mektup uzunluğundaki yorumu.aslında kısacık merhaba demek istemiştim:))

yasemin dedi ki...

merhaba sardunya. boğazım şişti uyuyamadım, saat 5,5'ta buraya uğradım. bizim kart çok güzel çıkmış :) sevgilerimle.