12.11.2007

Acaba



Güneş batınca nereye gider anne?

Bilmiyorum Kaplumbağa ama bende de çok soru birikti. Üstelik cevaplarını merak bile etmediğim sorular. Hayatımda sorduğum için kendimi şanslı saydığım sorular. Hiç cevabı olmasa da sorula sorula cevaba dönüşen sorular... Bak, güneş batıyormuş. Sen de cama dayayıp alnını arabaları izliyormuşsun. Ben de gelip diz çökmüşüm önüne. Çekivermişim o bakışını....

Sorularım mı?

Karnım ağrıyıncaya kadar güldüm ben o gece. O yüzden unuttum şimdilik sorularımı....
Posted by Picasa

5 Yorum:

KUGUU dedi ki...

ozlemisim SARDUNYAm.
kendi yoklugumda.
kisa ama net duygu dolu cumlelerini ve de guzel fotolarini...

denizzeynep dedi ki...

benim de karnim agriyor.. hem o sorulardan.. hem de o kahkahalardan..

Sardunya dedi ki...

Kuğucum...
Sadece aklımda değilsin...

Sardunya dedi ki...

Ah ikiz annesi annem:)
Keşke hep öyle kalsaydık. Donup kalsaydık mesela:) Güle güle donan ilk biz olsaydık.

Adsız dedi ki...

Çok tatlı çıkmış bu resim Denizcim.. Maşallah bayıldım.. Biraz da gelişiminden yazsana..