27.11.2007

Çoktan Sekmeli Sorular

Neden Belirli Gün ve Haftalar diye dünya saçması bir kitap musallat olur da bir çocuğa eğitim hayatı boyunca bırakmaz peşini, üstelik en acısı da işine en çok yarayan kitap o olur?

Neden sarı aslında sıcak yaza ait bir renkmişte sonbahar onu çalmış gibi davranır?

Neden herkes "ah bir gitsek şu şehirden" der de şehrin tüm nimetlerini sonuna dek her gün sömürmeye de devam eder?

Neden Kaplumbağa telgraf dilini çok sever, eklemeli dillere allerjisi varsa buna lingusitler mi pediatristler mi müdahale etmelidir?

Ve neden herkes okumaz Edip Cansever:))))

3 Yorum:

nimetin.blogspot.com dedi ki...

neden ben gecenin bi yarisi uyku gözlerimden akarken sardunyamın sayfasındaysam o sebeple:)))
istemem can cebime koy durumlari:)))

nimet

Adsız dedi ki...

Can cebim:) Çok sevdim.

denizzeynep dedi ki...

ben de acaba neden her sabahin koru ilk is acip bakiyorum bu billur kaynaga..