14.01.2008

Serçe



Çıtır çıtır günler. Dokununca tuz buz olacakmış gibi. Cam gibi de keskin üstelik. Elini yüzünü kesiyor. Bir hafta evdeydim. O kadar iyi geldi ki. Aylarca eve kapanasım var. Herşey Mutluluk filmiyle başladı zaten. Maşuk dedi ki iş evimizi tekne yapmakta. Gülümsedim. Ama önce denizde yaşamayı öğrenmemiz gerekiyor tabi. Kimsesiz. Sonra da açılıp gitmek lazım. Ben evde çok iyi hissediyorum kendimi. Günlerce çıkmamak, insan yüzü görmemek bazen güzel geliyor. Evde bir gün bile duramam asla diyemiyorum. Bir kere çok korunaklıyım. Seçici olabiliyorum:) Kafama göre yaşayabiliyorum. İstediğim saatte istediğim gibi giyinebiliyorum mesela. Bunu da büyük bir özgürlük olarak görüyorum ne yalan söyleyim. Sonra istediğim gibi hayal kurabiliyorum, düşünüp durabiliyorum, uyuyup uyaniyorum vs vs vs. Geçici çalıştığım dönemde çalışmak iyi gelmişti ama o kadar çok insanı görmek de bende biraz insan zehirlenmesi yaratmıştı. Tek başıma olmayı çok sevdiğimi fark ettim. Gayet de sosyalimdir ama sanırım sosyallikten çok çelişkileriyle yuvarlanıp giden bir insanım:)


Aktrisin doğumgünü yaklaşıyor. 10 yaş olacak artık. 10. Ne büyük bir yaş. Çift basamaklı sayılara geçiş. 10 yaşımı hatırlıyorum ben. Düşündüklerimi, kızdıklarımı. Daha da panikliyorum o zaman. Bildiğin koca adam gibi yani.

Dün en yakın arkadaşıyla bizdeydi. Evde serçe sürüsü var gibiydi. O yaşta nasıl da şakıyor insan. Serçe sürüleri gibi koşmalar, ona buna gülmeler saatlerce. Gıpta ettim:) Bahçedeydik bir ara. Fotoğrafınızı çekeyim mi dedim. Bana poz bile verdi serçeler:) Poz çıkmamış eda da uyardı. Naaptıysam olmadı yayınlayamadım. Bir sonraki yazıya ekliyorum.

5 Yorum:

www.edasuner.com dedi ki...

Valla dinlenmene sevindim canım ama ilk resim görünüyor serçeler yok bilgine güzelim

Geveze Kalem dedi ki...

Nasıl iyi geldi anlatamam. O yumuşacık koltukta mırıl mırıl bir kedi oldum yazın boyu.

Aslında daha çok şey yazmak istiyorum ama senin yalın anlatımını kıskanırken, uzatmak utandıracak yine beni.

Sevgiler...

Sardunya dedi ki...

Eda
Bazen acil durumda başvurunuz diye bir banner falan mı yapsak diye düşünüyorum senin blog için:))) Çok teşekkür ederim uyarın için.

Sardunya dedi ki...

Geveze Kalemcim
Biliyor musun bazen çok özeniyorum yazılarıma. Sadecik yazayım herşeyi anlatayım diyorum. O yazılarım yayınlanamaz bir halde bitiyor:)))) Tam o anlar da aman beee diyip bir daha okumamak üzere yazıyorum. Bu da onlardandı. Sevdiğine sevindim:) Kedileri de çok ama çok severim ben.

Sardunya dedi ki...

Geveze Kalemcim
Biliyor musun bazen çok özeniyorum yazılarıma. Sadecik yazayım herşeyi anlatayım diyorum. O yazılarım yayınlanamaz bir halde bitiyor:)))) Tam o anlar da aman beee diyip bir daha okumamak üzere yazıyorum. Bu da onlardandı. Sevdiğine sevindim:) Kedileri de çok ama çok severim ben.