22.02.2008

Eleman



*Sabahları artık erken kalkabiliyorum. Saatlerin yeniden düzenlenme vakti geldi sanırım.

*Dün Kızılay'dan Batı Sineması'na kadar Kaplumbağa ile yaklaşık yarım saatte yürüdük. Yolumuzun üzerinde kitapçıya uğradık. Kaplumbağa büyülenerek yine kitapları izlerken ben de rahat rahat buldum aradığım kitabı. Biz yolda yürürken sakin sakin ve hatta fazla sakin, yanımızdan iki delikanlı geçerken Kaplumbağa'ya laf attılar. Artık kime sinirlendiyseler, "Bu eleman bile daha yetişkin" dediler. Ooo dedim, bayağı sinirlendirmişler.

* Yepyeni bir alışkanlığımız var artık. Akşam yatmadan önce Aktris acıktım diyor. Ama her akşam. Ve her akşam krep istiyorlar. Bunu duyan Kaplumbağa da papağan moduna geçiyor. Pişirirken kokuyu alan Maşuk da gelince kadro tamamlanıyor. Bir bakıyorum hepimiz mutfak masasında oturmuş çay içip krep yiyoruz. :)

* Heyecanla bekliyorum baharı. Sevmediğimden değil. Ama hayatın dışında kaldığımdan kışın. Sokağa çıkma vaktimiz gelsin. Bahçede toprak olalım ya da.

* Sevmem aslında madde madde yazmayı. Ama büyük kolaylıkmış. Ne yalan söyleyim:)))

* Canım bugünlerde güzel yemekler pişirmek istiyor. Hamur işleri yapmak istiyor. Pudingli pastalar uydurmak istiyor. Seri üretim zamanım geldi benim herhalde.

* Bir de bize uygun bir dağ, bir orman arıyoruz. Medeniyet dediğimiz tek dişi kalmış canavardan sessizce sıvışasımız var.
Posted by Picasa

0 Yorum: