14.02.2008

Gündelik

Ördüm ördüm söktüm iyi geldi. Renklerini sevdim ben zaten. Amacım sabırlı olmak. İlmek ilmek işte. Yoksa ortaya birşey çıkacağından değil:) Çıkmadı da:)

Her kış aynı. Gözleme pişirir gibi kalorifer peteklerinin üzerinde çamaşırları ters düz yapa yapa kurutuyorum. En çok da çoraplarda eğleniyorum valla. Arkadaki nesne de gelinlerin hamama giderken kullandıkları bakır çanta. Altı delikli süzgeç gibi. Sabun, nalın falan koyarlarmış. Her baktığımda kimbilir hangi gelinindi derim. Babam hediye etmişti bana. Evin en güzel yerinde duruyor. Pencere kenarında kar izliyor.

Bu sabah kalktığımda kar hafiften başlamıştı. Bir taraftan da güneş doğuyordu. Sandım bulutlar yarılacak. Bana vahiy falan inecek:) Hemen makinemi aldım. İki üç kare çektim. Bekledim. Baktım üşüyorum, içeri girdim. Evi toplamaya devam ettim. Tüm gün kulağım bile çınlamadı:)
Posted by Picasa

3 Yorum:

tavsan dedi ki...

O ilk kareyi gordugumde ilk dusundugum "renkler ne guzel" oldu; once fotografdaki nesnelerin butununun uyumu acisindan, sonra da yunun renkleri icin. bana da or diyicem ama yuzsuzluk olacak biliyorum:)

bir de son kare..gerci sanirim photoshop etkisi var uzerinde ama yine de evet oyle bir manzara karsisinda ben de vahiy bekleyebilirdim:) belki gelmistir sen yine de bir ruyaya yat;)

Adsız dedi ki...

Niye yüzsüzlük olsun. Örerim tabi. Ben de vurulmuştum o renklere. Halbuki hiç de hazetmediğim renklerdi:) Bu örgüye dek:)

Rüyaya yattım. Birşey olmadı:) Bu sabah da aynı manzara vardı. Bugünden ümitliyim:) Fotoşopsuz valla foto:)

tavsan dedi ki...

ne guzel fotosopsuz olmasi:) belki o duydugun sestir vahiy;)

bir de, ben de eskiden kirmizi/sari/turuncu pek giymezdim, sonra acildim:) gerci hala mavi'dir en sevdigim renk ama bu yukaridaki renkleri de pek seviyorum artik.
ve ne guzelsin oylece orerim tabii diyebilerek:)