3.03.2008

Dile gelince- kelime oyunları 2

Öylece duruyorum.
Gelip geçiyorlar. Büyüyorlar. Çoğalıyorlar. Ağlıyorlar. Gülüyorlar. Sevişiyorlar. Kavga ediyorlar. Aç kalıyorlar. Göbeklerini büyütüyorlar. Saçlarını tarıyorlar. Ellerini çamur yapıyorlar. Rüya görüyorlar. Gözleri açık uyuyorlar. Anılarını bana emanet ediyorlar. Bazen bana öylece durup bakıyorlar. Bazen benimle konuşuyorlar. Bazen en büyük destekleyicileriyim bazen de en büyük köstekleri. Bazen arkama saklanıyorlar. Bazen beni yıkmak istiyorlar. Renkten renge sokuyorlar. Yetmiyor resimler çiziyorlar. Delik deşik yapıyorlar. Ne bulurlarsa asıyorlar. Hasta olunca bana tutunuyorlar. Bana tutunarak kimisi yürümeyi öğreniyor kimisi düşmemeyi. Gençken duvardaki tuğlalardan biri olmayalım diyorlardı... Üzülürdüm. Şimdi sessiz bir duvar olsak diyorlar.

19 Yorum:

Geveze Kalem dedi ki...

:)
Kim demiş duvarların dili yoktur diye...

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Sessiz, ruhsuz duvarlar... dili olsa da anlatsa, ya da biri onların dili olsa böyle...

Sevgiyle...

Adsız dedi ki...

duvarlara bedelini ödetti,
hak etmişlrdi çoktan,
yine de sardunya efendi kız..
geçte olsa ah o sevgi..
kelebek99

Hayatta Giderken dedi ki...

Kalemine sağlık arkadaşım, bu da farklı bir açıdan bir yazı olmuş. Konuşan duvarlar...

Adsız dedi ki...

"Ayna" kelimesi gibi ne çok giz ne çok söz barındırıyor "duvar"..Kim demiş cansız varlık diye..İşte burda konuşuyor birilerinin kalemiyle sesleniyor..bravo..emeğinize sağlık..

etki alanı dedi ki...

Ben bundan sonra onlara canlı muamelesi yapmazmıyım...
Değerini bilmemişiz sardunya...
Ne kelimeymiş bu DUVAR!
TüTü

Esra dedi ki...

ah su duvarlarin bir dili olsa da...

Sardunya dedi ki...

Seninkiler de geveze mi kalemim:) Biz de üstelik tek duvarlar değil,temelinden tavanina kadar. Perdeden musluğa kadar. O kadar çok dil var ki:)

Sardunya dedi ki...

Fikrimin en ince gülü

Mütercim tercümanlık zamanla kuş dili duvar dili tercümanlığına mı döndü acaba bende:)))

Sardunya dedi ki...

Kelebek
Hoşgeldin:)))) Meraktaydım.

Sardunya dedi ki...

Sevgili Hayatta Giderken

Çok teşekkür ederim. Sağol sağol sağol

Sardunya dedi ki...

Sevgili Hayatta Giderken

Çok teşekkür ederim. Sağol sağol sağol

Sardunya dedi ki...

Sevgili Hüzünbaz

Teşekkür ederim. Biz de bazen duvarlar bana bazen de ben onlarla konuşuyorum. Birbirimize çarpa çarpa devam ediyoruz hayata.

Sardunya dedi ki...

Sevgili Tütü

Eşyaların canlı olduğunu düşünüce çoğu insan ürküyor. Ben rahatlıyorum.

Sardunya dedi ki...

Sevgili Esra

Bana bazen ninni söylerler. Bazen sustururlar. Bazen bağırtırlar. Geveze oldukları kesin bazı kulaklara... sevgilerimle

sessiz balik dedi ki...

garip
şu tuğla olma derdimi bir bilen varmış benim
evet
yan yana
sıralı
destekleyen
bir duvarın tuğlalarından biri olayım derdim hep.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Sevgili Sardunya,
Aynen yazdığın gibiler, tüm yaşantımızı tekbilen onlardır, sadece dinlerler,sırdaşımızdır,yoldaşımızdır.
Sesimizi, acımızı, sevgilerimizi, haykırışlarımızı saklar onlar
Ellerine sağlık
Sevgiler,

Adsız dedi ki...

Sessiz Balık

Berbaer tuğla olup susmanın keyfini kim bilebilir ki? Ben de sevindim. Tek değilmişim.

Adsız dedi ki...

Sevgili Yaşamın Kıyısında

Teşekkür ederim. Tenim kadar yakınlar bana hep onlar.