26.03.2008

Hey gidi Benjamin Barker desem hatırlar mıyım ilerde bu filmin güzelliğini...









Çalış çabala... yetmiyor

Mutfakta ne zaman kitabını alıp gelse biri öbürü de yetişiyor. Hadi Aktrisi anladım da Kaplumbağamız ne çalışıyor onu çözemedik. Abla sesli test çözerken o da duyduklarını tekrar ediyor. Minnacık dudaklardan kesir, küme gibi kelimelerin çıkması bile bana sevdiremedi matematiği. Azimliyim. Sevmeyeceğim.

Aktrisin bugün iki azı dişi çekildi. Ben sarsıldım. Çürüme endeksi sülalecek mi yüksek olur bir insanın yahu... Yapabileceğim hiçbirşey yok. Eli hafif bir dişhekimi bulmaktan başka.

Hayatımda yine bir dönemeçteyim. İyi oldu bu dönemecin karşıma çıkması. Ülkeyi seyrederken başım dönüyordu. Hafif hızımı düşürüp girdim bu dönemece. İyi geldi. Varsa Secret dedikleri şey çıksın ortaya. Hodri meydan:)

Bir ülke baharla beraber kış uykusundan uyanırken bu kadar mı zıvanadan çıkar... Nerden tutsam elimde kalan bir ülke. Demokrasi? Dağa kaçtı? Dağ nerde? Yandı bitti kül oldu. Umudum mu? Düşünmüyorum bile umudum var mı yok mu? Umarsızlıktan değil ama.

10 Yorum:

tavsan dedi ki...

Sen hatirlarsin belki Bejamin Baker diyince ama ben nasil hatirlayayim ne oldugunu bilmeden? ;)
Bir de kaplumbaga ne kadar buyumus oyle? Gozlerimin onunde..Zamanin gectigini en iyi farkettiren cocuklar sanirim.
Bir de benim iki dayim var, ikisi de dis hekimi. Muayenehaneleri Kizilay'da, istersen email atip yazayim isimlerini.
Bir de, bir tek senin fotografin yok; senin fotografin olmadan ailenin fotografi olmaz ki, eksik kaliyor. Bekliyorum;) (yuzsuzum demistim di mi?)

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Ben hiç unutmayacam rahmetliyi.Ve yargıcın son kelimesini: Benjamin Böooekııı!!
Yaaa amca,işte yersen karısını doğrarlar adamı!Yallah fırına!Hahhahhaaaaa

Kaplumbağanın kümesini,kesirini yirim ben.Ama bende sevmedim,sevmeyeceğim matematiği!

Siz de bizim gibi mutfakçısınız anlaşılan:)

cinar dedi ki...

:) Ben unutmayacağım Benjamin Barker'ı (yalan, yarın sorsan bu ismi hatırlamam, ama filmi hatırlarım bak).

Matematiği çok severim ben. Hep sevdim. Çözemediğim ağır problemlerde bile çok sevdim. Çünkü hep çok eğlenceli geldi. Sonuca ulaşmaya çalışmak çok eğlenceli geldi :) Umarım kızın da oğlun da sever.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Kaplumbağa kesir, küme, karekök, hatta logaritma dese.. yine de olmaz diyorsun.:))

Sardunya dedi ki...

Tavsanim
İkiletmedim bak hemen gönderdim fotomu:) Hazırmışım mı neyim:) Bana bir ara gönderir misin? Film mi? Sweeney Todd. İnşallah yazılışı doğrudur:) Çocuklar gözüne sokuyor zamanı:)

Sardunya dedi ki...

Biyocan:)
Hoşgeldin:))) Cidden yargıç efendinin ayaklarına çamurlu yağmur suyu sıçratasım geldi mesela parmak arası terlik giymişken:)) anladın sen ne kadar sinir olduğumu:)))

Matematik zaten hep aşardı beni. Çocukalrın matematiği olunca iyice aştı:) Ya da yıllar bu konuda salaklığıma salaklık kattı. Mutfak mabedimdir diye reverans yapıyorum:)

Sardunya dedi ki...

Çınarcım:)
Cidden isterim sevmelerini matematiği. İnan benim için hayat çok zor matematikten bu kadar nefret ederken. Sevmelerini sağlamak için onların yanında aşıkmışım gibi davranıyorum matematiğe ama Aktris yutmuyor artık. Ya da beni saf salak zannedecek:))

Sardunya dedi ki...

Çınarcım:)
Cidden isterim sevmelerini matematiği. İnan benim için hayat çok zor matematikten bu kadar nefret ederken. Sevmelerini sağlamak için onların yanında aşıkmışım gibi davranıyorum matematiğe ama Aktris yutmuyor artık. Ya da beni saf salak zannedecek:))

Sardunya dedi ki...

Fikrimin ince gülcüğü
Aktris'de yutmadım:) Kaplumbağa da da yemiyorum:)) Şaka bir yana kelimeler sevimli geliyor tabi ama o kadar:)

Ebru Oğuş dedi ki...

ya sardunya, sıcak fotolar bunlar, hem de çok sıcak.. içinde ister matematik olsun ister gözler önünde kayıp giden bir memleket...