12.03.2008

Işık

Hiç bir alakası yok yazmayı düşündüğüm yazının başlıkla. Sadece aklıma ilk gelen kelimeyi yazdım. O kadar. Dolayısıyla bu cümleyi takip eden cümlelerde hiçbir ışık aramayın. Ama bu karanlıkta olduğum anlamına da gelmesin. Bu aralar ruh halim ılık ve loş:) Pek de havadar ama esmiyor püfür püfür. Arada bir hafif sallanıyorum o kadar. İyiyim yani :)))

Birşeyler yapmalı. Ama önce ne yapmalı onu bulmalı. Bir yere yetişeceğim duygusu bu aralar gitti benden. O yüzden birşeyler yapmalı diyorum. Yapılması gerekenlerden farklı bir şey. Ama son derece de sıradan olmalı. Koşturmamalı beni ama sabahları aklıma gelmeli. O işi yapabilmek için gündelik işlerimi de severek yapmalıyım. İşin sonucuna ulaşmak aklıma gelmemeli. Sadece yapmak fiiliyle ilgilenmeli, o yolculukla büyülenmeliyim.

Kısa hikayeler okumak istiyorum canım.

Galiba ayaklarımdan kendimi toprağa dikeceğim.

Ya da bir nehir olsa. Yanında çay içsek.

8 Yorum:

Derin Sularda dedi ki...

Keşke gerçektende bir nehir olsa,akıp giden suyuna dalıp uzaklaşsak yaşamın ağır rehavetinden... çayda fena gitmezdi yanına sahiden...

Geveze Kalem dedi ki...

Şimdi yazını okuyorum ya, yandaki flicker tablosunda köşesine batan güneşinvurduğu oda karesi takılı kaldı. Öyle iyi anlattı ki yazını.:)

Ya da ben bir nehir olsam, yanında çay içilen...

cinar dedi ki...

Ezginin Günlüğü'nden Sardunya şarkısını dinliyorum şimdi. Kulaklarımda yine bu şarkı, yanımda dumanı tüten tomurcuk kokulu bir çay, masamda o en sevdiğim yazarın bir kitabı, yanıbaşımda sevgilimle ben de o nehrin kıyısında olmak istiyorum..

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Bu aralar "Cennet Çayırları" nı yeniden okumak isteğiyle doluyum. Bir an önce mesai bitsin, bir an önce evdeki işler hallolsun, Cennet Çayırlarında çay içeyim istiyorum. Nehir de güzel olurdu aslında..

Adsız dedi ki...

Yıldız yağmurlarım
Nedense suya bakma isteğim var bugünlerde. Sanırım delirdim:)

Adsız dedi ki...

Geveze Kalemcim
İçeriz bir gün seninle söz:) Çay mı olur kahve mi bilemedim:)

Adsız dedi ki...

Çınarcım
Çok güzel değil mi o şarkı. Bloguma da koymak istiyorum ama beceremedim. Su ve çay ve sevgili... daha ne olsun:)

Adsız dedi ki...

Fikrimin gülü- incesinden:)
Not aldım kitabı. Ben de gideceğim o nehirlere...