30.06.2008

Mektup

Bazen öyle elektronik postalar geliyor ki... birkaç gün oturup düşünüyorum. Gönderenin tahmin edemeyeceği kadar mutlu oluyorum. Sanki ben bir odadaymışım da duvarlar bana soru sormuş gibi şaşırıyorum.

Sessiz sedasız sardunyamı paylaşanlar bir gün bir vesile ile, durduk yere mail atıyorlar. Etkileşime geçtikleri anda dünyamda nasıl bir yer kaplıyorlar eminim bilmiyorlar:) Hepsi arkadaşım oluveriyor mesela.


Bir arkadaşım meyhanesine davet etmişti. Çok mutlu olmuştum.

Bir başka arkadaşım sevgilisinin kapıyı sardunya ile çalışını paylaşmıştı:)

Bu yazıyı da en son cuma günü bana mail atan arkadaşım için yazdım:)

Çok mutlu ediyorsunuz beni.

edit: Mesela az önce de taa üniversiteden beri haber almadığım görmediğim bir arkadaşım buldu beni. Ben yine mutlu. Şu Sardunya nelere kadir...

0 Yorum: