5.06.2008

Vay be

Hazine buldum. Çocukları altetmeye yönelik alavere dalavere silsilesi. Aslında "I hack my kids" demişler. Ben de "hack" ediyorum. Bulamadım bir türlü güzel bir karşılık şu hack kelimesine. Varsa bilen beri gelsin.
Mesela Kaplumbağa hala hoşlanmıyor banyoda başının ıslatılmasından. Napmışlar. Ketçup çiçesini boşaltmışlar. İyice yıkamışlar. İçine su koymuşlar. Böylece nokta atışı yaparak köpüklü saçı rahat rahat durulayabiliyorsun. Üstelik gözüne de kaçmıyor su falan. Başka bir yolu da deniz gözlüğü taktırmakmış. İyi fikir dedim. Linkini verdim sağda zaten. Meraklısına. Pratik Annem var benim blog arkadaşlarım arasında. Kulakları çınlasın:)

5 Yorum:

Tabiat Ana dedi ki...

faideli bir çalışma diyorum:))
okunacak incelenecek trikler kapılacak ödev yazdım kendime:)
teşekkürler sardunya..

Adsız dedi ki...

Hack> hacklamak> haklamak> hakkından gelmek olabilir.:)

Geveze Kalem dedi ki...

Aaa şahane bir fikirmiş yaa, hemen inceleyeceğim siteyi.

Bu arada beyhan'ın tanımına bayıldım.:))

şule dedi ki...

deniz gozlugunu ben kullanmistim ozan'da bir ara. komik oluyor ama faydalı. site ise muthis :)

Adsız dedi ki...

çok hoş bir fikir benim bebişte baş yıkamaktan hoşlanmıyor