15.10.2008

hu hu komşu komşu

Açık hava diyalogları

"- Maşuk, ben bugün Kaplumbağa ile x'e gideceğim. Defdef'in annesiyle buluşacağız. Nerde bu X?
- Bizim işyerinin karşısında ya?! Bilmiyor muydun?
- Hadi canım!" 

"-Alo Sardunya! Çıktım. Geliyorum. Üst geçitten geçiyorum. Nereye geleyim?
- Üst geçidin ayağının dibindeki kitapçıdayız. Bekliyoruz Kaplumbağa ile" 

Ev içi diyalogları 

"-Sardunya, ne kadar sıcak bir ev burası? 
-Kombi açık. Kapatayım mı? 
- Onu demek istemedim."


"-İyi de Tugba, şu hayattaki duruşumu, siyasi tavrımı, yaşam anlayışımı neden 5 dakika içinde nefes almadan konuşarak sana anlatmaya çalışıyorum ki ben?" 


"- Hayır, bunları yazmıyorum böyle Sardunyaya. Sana da anlatıyorum çünkü.... doğuştan böyle değildim. Kaplumbağa öğretti bize. Hepimize. Sen de bil." 

"-İlk defa birisi benim evimin fotoğraflarını çekiyor biliyor musun böyle?"

Bir ara diyaloglar kesildi. Tuğba Kaplumbağa'ya kitap okuyordu. Ben de örgü örüyordum. Sanki bloglardan sanal olarak tanıdığım bir arkadaşım ziyaretime gelmemiş de her gün sabah kahvesine gelen komşum sabah işlerini bitiremeyince öğleden sonra hal hatır sormak için uğramış gibiydi. Daha ne olsun? 

Vurucu diyalog seçmeleri ise şöyle: 

"Anneee! Ben sana dedim etüde kalmayım diye. Erken gelseydim keşke" 

"Sardunya, havaalanına geldim. Adımı anons ediyorlardı" 

"-Eee, nasıldı arkadaşın? Uydu mu kafalar? 
- Valla Maşuk, bir ara Tanya'ya telefon açtım. Dedim ki Tugba kitap okuyor ben örgü örüyorum. Ne acayip birşey şu blog arkadaşlığı. O da dedi ki ben de kendimi yollara, alışverişe vurdum kıskançlıktan.
- Vay be!!!"

Ben dün tüm gün konuştum. Çenem ağrıyana, ağzım kupkuru olana dek. O da beni uzun uzun dinledi. Yemeğini bile kendi koydu tabağına bu arada. Öyle bir dostluk başladı.

14 Yorum:

mermaid dedi ki...

kıskançlıktan çıtır çıtırım

defneyleyasamak dedi ki...

Canımsın sen benimmmmmmm

Tanya's dedi ki...

Sardunyacım,

Faturaları hanginize göndereyim..yanımda sevgiliyi de sürükledim alışverişe..

Şaka bir tarafa evet kıskandım...evet bende orda olmak istedim..evet sen örgü örerken bende kablumbağa ile birlikte Tugba'nın sesinden Spiderman dinlemek istedim...Hadi bakalım nolucak şimdi...

Öpüyorum kocaman..

funda dedi ki...

valla çok heyecanlı bir dizi izler gibi oldum ben.. şimdi de 2. bölümü tuğbadan bekliyorum heyecanla. ama süper dizi bu yahu entrika yok, itişme kakışma yok.. tam benlik..

denizzeynep dedi ki...

çok kıskandım
çok kıskandım
çok kıskandım
çok kıskandım
çok kıskandım

Ersin dedi ki...

keyifleriniz daim olsun,

defneyleyasamak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
tuğçeadaş dedi ki...

kıskandım...

sufi dedi ki...

Canım, sıklemen sardunyalar için çooook teşekkür ederim .Çünkü bu renk benim için senin imajın.Sevgilerimle.

Yapıncak Gürerk dedi ki...

Ya Sardunya, ben de bu buluşmaya ilk Tuğba'nın sayfasında tanık oldum. Onun sayesinde de seni buldum.

Şimdi komik bir hikaye ama anlatmak gerek: Benim sardunyalara alerjim var, onun için yaklaşmam (-sa da mesela bu sene balkona dizi dizi diktim o da başka).

Ve... komik olan şu ki bu ada bir sürü linkte rastlasam da, zannedersem bundan dolayı tıklamıyordum, burnum bir tuhaf oluyordu "sardunya" lafını görünce.

Ne kadar çok şey kaçırmışım oysa ki, ellerine sağlık, yaşadığın hayata, canlarına sağlık.

el*ff dedi ki...

çok keyifliydi sıcacık bi dostluğun başlangıcına tanık olmak :))

Adsız dedi ki...

* Mor deniz kızım,
Tohumları unutmam artık merak etme. Belki de postayla değil de şahsen ulaştırırım. Kimbilir?;)

* Tuğba,
;)

*Tanya,

Ben şahsen büyük bir zirve bekliyorum:) Bir kapı çalınır da açınca seni görürsem şaşırmam. O kadar beklemedeyim:) Faturaları gönder bana;)

*Fundacım,
Perihan Abla tadındaydı. Gerçekten:)

*İkizannem,
Sen de kıskanırsan:) Anlatayım mı kaç ker eyedik içtik güldük eğlendik?:)

*Ersin Bey,

Çok teşekkür ederim.


*Öykünün güzel annesi,

O ne güzel bir öykü, ne güzel kareler. Hoşgeldin:)

* Sufi,
:) Gerçekten senin sayende oldu yeni başlık fotom:)

* Yapıncak,

Bana bırakılan en keyifli yorumlardan biri oldu bu:) Akşam Maşuk'a da anlattım burnunun kaşındığını adımı duyunca. Çok güldük. Ben de takip ederdim seni sessiz sessiz. Sen burdayken dualarımı göndermiştim. Geldi mi?

* Elif,

:) Bizim de içimiz ısındı gerçekten.

Primarima dedi ki...

Ne denilebilirki;takip etmekden keyif aldığım iki insan bir araya gelmiş güzel ve çok doğal vakit geçirmiş bizede okumak düşmüş."Kıskanmakda haksızmıyım Gülizaar " diye Emel sayın şarkısı söyleye söyleye okuyuverdim bir çırpıda.

Yapıncak Gürerk dedi ki...

Gelmez olur mu? Bak çakı gibi kalktım yine ayağa, hep bu dualar sayesinde... Sağol!