13.11.2008

Kelimeler dünyası... züğürdün rüyası


söylersem anlar mısınız
ben çıkamadım içinden
izlenip fişlenmeler
maksat kolaylık

arada ağlar mısınız siz de yerli yersiz
gizlenip saklanmalar
el mecburiyetten
ah kelimeler dünyası
züğürdün rüyası
içinizden hanginiz cesursa
öne çıksın hemen
ama bence kaçın düello bu
kaçın manasız
yarıştırılıp yarıştırılıp
yatıştırılırsınız
yola çıkmalı, yola çıkmalı
yola çıkmalı hemen, hemenyola çıkmalı, yola çıkmalı
yola çıkmalı hemen, hemen

ne isem ne kadar isem kabullendim gitti
hani yetebilseydim değiştirirdim vitrini
azıcıkmışım anladım görüp hissettikçe
suyun, ağacın, toprağın bilgeliğini
ah kelimeler dünyası
züğürdün rüyası
içinizden hanginiz cesursa
öne çıksın hemen
....

diye gider...

Kulakların çınlasın Sezen Aksu. 

1 Yorum:

Brajeshwari dedi ki...

buna sessiz yorum yazmak,saygıdandır..