19.11.2008

Oley

Buldum nihayet. Ne zamandır bekliyordum. Dizi seyretmek istiyordum. Önyargılı değilim. Sadece denk düştüğü için diyordum "Bir tek Avrupa Yakası var seyrettiğim. Başka dizi izlemem". 

Ben severim televizyon izlemeyi. Bir diziye kaptırmayı kendimi. Yerli dizi olarak en son ikinci bahara kaptırmıştım. A.Yakası zaten hap niyetine uyguladığım bir kürdü. 

Oley be! Dün her hafta düzenli olarak seyretmek istediğim bir dizi buldum. En çok da Uğur Yücelin eski nişanlısına hasta oldum:) 

Dizi seyretmiyorum demekten hoşlanmıyordum. Çok bilirim entelim dantelim notasından bu besteyi ıslıkla çalanları. Kemanın akordu tamam:) 

Evet. Keyfimden kuyruğumla oynuyorum neredeyse. Ama neredeyse:)

Bi de meraklısına: İdeefixe sanal fuar başlamış. Özellikle 6.45'te şahane indirimler var. Vay ben duymadım  vay ben görmedim demek yok (ahan da yarın ki başlık işte, boşuna bakmayın) 

4 Yorum:

Asortik Krep dedi ki...

O diziyi ve karemeli de sevdim ben :)
Avrupa yakasında erkek kardeş dönmese daha iyi olurdu ya neyse kalitesi düşüyor o gelince..Benim favorim Şahika..
Bir de her sabah 7.00 de Çemberimde Gül Oya izliyorum..Nefis geliyor sabah mahmurluğuna :))

Adsız dedi ki...

evet evet bende eski nişanlıya bayıldım o şive o ses tonu süper. seyredilesi bir iki dizi olması güzel ya. zaten uğur yücel'in oyunculuğunu çokkk severim.

şule dedi ki...

ugur yucel'in yanisira ozan guven de hostu bence. ve evet cok da iyi bir giris yaptilar. bir oley de benden :)

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Diziyi ben de izledim ve çok beğendim, bundan sonra da takip etmeyi düşünüyorum. Pazartesi izlediğim iki dizi vardı buna bir de salı eklendi... Bu arada yazıyı yazdığından beri yorum bırakmaya uğraşıyorum, tam yorumları açtığımda bilgisayar kilitleniyordu, en sonunda başardım:O)