3.12.2008

Aralık

Sanki çok güzel bir inci kolyenin son çengeli gibi gelir bana Aralık. O bozuldu mu, kanca eğildi mi koca kolye güme gider. Değiştirmen zor olur, çoğu zaman üşenirsin. Geriye kalan incileri de gözün görmez zaten bir süre sonra. Alır kolyeyi kutuya koyar, kaldırırsın gözünün önünden. 

Nimet'i okudum. Erken yapmış muhasebesini. Yıllık hesapları kapatmış. Beni de dürttü yazısı. Muhasebeden anlamam ama tüm defterlerin aynı olduğunu bilecek kadar da yaşadım:)

Güzeldi bu yılım da. Sağsalim yaşadım. Nefesim daha değerli oldu. Bakışıma da değer kattım elimden geldiğince.  Dalında öylece asılı duran bir meyve ne kadar mutlu ve hayatın içinde nefes alıp vererek yaşadıysa aynen öyle yaşadım. Bol bol izledim. Seyrettim. Baktım. Başrolü gözlerimdi bu yılın. Gördüklerimi içime akıttım. Sindirdim. Sindirim sistemim tıkanmasın diye kendime lavabo fırçaları gibi ruh fırçaları icat ettim. 

Sanki tüm yıl kanatlarımı palazlandırdım oturarak. Uçmam yakındır:)

Güzeldi. Güzel. Güzel olacak.

1 Yorum:

denizzeynep dedi ki...

evet evet evet
ben de inaniyorum
2009 coook guzel olacak
:)