27.01.2009

Ayrılık vakti

-Anne bak Kaplumbağa dergideki fotoğrafa iç çekerek baktı. Galiba çok istedi o oyuncağı. 
- Hayır abla! Burnumdan sümük çıkıyordu. Çıksın diye öyle nefes aldım. 

Dün adım adım yapılışına ve açılışına önünden gelip geçerken gün gün şahit olduğum kreşe gittik sırf meraktan. Kaplumbağa'nın hayali bir mavi okulu ve Mehmet öğretmeni var. Eski arkadaşları var. Onlara çorba getiriyormuş mesela öğretmeni. Ya da akşam birden kağıt kalem alır eline. Ödevim var der. Mehmet Öğretmen verdi der. 
Kreşi anne-kız beraber açmışlar. Ortalıkta bir de anneanne var yani kreşte. Kızı pırıl pırıl bir beyin. Kaplumbağa için şöye bir yorumda bulundu: "Çocuk size vücut diliyle anlatmış okul döneminin geldiğini. Siz anlamayınca sözel olarak da Mehmet Öğretmen gibi bir yol bulmuş:)" 
Ama ben çalışmıyorum ki... kaç paradır falan derken o kadar uygun geldi ki yarım gün fiyatı. Şubatta okullu oluyor Kaplumbağa. Bensiz tuvalete gidebileceğine inanamıyorum. 
Biliyordum Boğa Yılının şahane geleceğini. Dün dışarıya ilk kez çamaşır asarken hissetmiştim.

8 Yorum:

Turkuaz Deniz dedi ki...

:) ne guzel! hepsi guzel, hepsi...
sumuk bile:)

yasemin dedi ki...

harika!

Tanya's dedi ki...

Nefis..okullu kaplumbağa

Brajeshwari dedi ki...

Sümüğe güldüm :)Kendi başına tuvalete gidebileceğine inancim sonsuz..Boğa yılı güzel:)

Özgür Turan dedi ki...

aa gidiyorlar hem de nasıl. benim zilli bile gidiyor kendi başına ki kaplumbağa neler yapar şaşarsın! çok sevindim gelsin güzel günler!! yaşasın okul! hoohoh

Tabiat Ana dedi ki...

hadi bakalım hayırlı olsun eminim süper maceraları olacaktır :)

Anne İş'te dedi ki...

OOOOOOO HARİKA VE YENİ HİKAYELER GELECEK..MERAKLA BEKLİYORUM

Adsız dedi ki...

ben de ankaralı bir anneyim ve kreş seçimi yapmakta zorlanıyorum. bu kreşin adını almam mümkün mü? bi baksam. teşekkürler...