1.01.2009

Budur

En çok yılbaşı sabahlarını seviyorum. Çünkü herkes uyurken erkenden kalkıyorum. Sanıyorum ki herkes uyuyorken tüm dünya bana kalmış. Her sene benim için yılın en özel zamanıdır 1 ocak sabahı. 

Ama bu sabah... daha da güzel. Ya da ben bakmayı öğrendim. 

Mesela kar yağıyor. 
Mesela pencere önüne koyduğum ekmekleri serçeler bu sabah keşfetti. 4-5 gündür bekliyordum halbuki. Gelen giden yoktu. Bu sabahı beklemişler 
Mesela televizyonda Şirek Yılbaşı kutlarken diye bir kısa animasyon seyrettim. Şirek'in bu bölümünü kaçırmışım. 
Mesela Aktris yorgana sarılmış ilk defa. Üstünü açmadan uyuyor. 
Mesela Kaplumbağa halının üzerinde kendi kendine oynuyor. Babamı uyandıralım diye tutturmuyor. 
Mesela üst komşunun kızı da uyandı. Gürültülü koşmasıyla bize eşlik ediyor. 

Yeni yıla girerken ne yaparsam yapayım yılın ilk gününü nasıl geçirirsem tüm yılım öyle geçer gibime gelir. Bu sene hayat bana çok şık hareketler yapacak. Öyle dedi serçeler. 

2 Yorum:

funda dedi ki...

hadi bakalım rastgele :)

Adsız dedi ki...

how can you write a so cool blog,i am watting your new post in the future!