4.01.2009

Kısmet

Gündüz uykusunu kademeli olarak kesmeye başlayınca Kaplumbağanın, akşamlar yine bize kalmaya başladı. Bu de demek ki gelsin filmler gitsin filmler... 

Tam teşekküllü hazırlandık geçen gece. "Burn After Reading" için. Çalışmadı:( Maşuk dedi ki "Ne zamandır seninle beraber izlemek istediğim birşey var?" Belgeselmiş. Quantum fiziği hakkında. Nasıl yani demeye kalmadan başladık izlemeye. Soluk almadan. Aaa! Evet evet! diyerek. İzlediğimden beri hücrelerime doğru emirler vermeye başladığıma inanıyorum. Vücudumdaki nöron bağlantılarımı kontrol ediyor, üst üsta yanlış bağladıklarımı alışkanlıklarımı değiştirerek koparıyorum. Yerine gıcır gıcır mutluluk ve enerji verici bağlantılar kurmaya başladım. 

Meraklısı için belgeselin adı: What the bleep do we know? 
İkinci aşamada devamı niteliğinde seyredilecek olanın adı: Down the rabbit hole.

5 Yorum:

denizzeynep dedi ki...

"Hepimiz biriz, ayrı değiliz."

Tanya's dedi ki...

Ah Sardunyam,

ben ki meraklıyım bu ilşlere..uyumuştum seyrederken..ikincisine soyunmadım zaten hiç hehe..

OzLeM dedi ki...

Ben bunun bir kopyasını alsam ya senden?? Alenen korsancılık yapmış oluyorum ama..:-p Olsun, neticede tüm insanlığa faydalı bir hamle olur bu cd'nin çok kişilerce izlenmesi:-)

Geveze Kalem dedi ki...

Aaa valla bu kadar da tesadüf olur mu?:)) Hem de şöle bir tesadüf var, biz de Barış'ın gündüz uykularını kendi kendine kesmeye başlamasından sonra bol etkinlikli gece saatlerine başladık.:)
Bak bana yorum bırakan Artemis var ya, onun tavsiye ettiği filmi de şu anda izliyorum. Buradan buldum http://izle-izlettir.blogspot.com/2008/11/zeitgeist-movie-videogooglecom.html

Bir de Özlem'e not: Ben bu filmi izlerken aklımdan sana ve Ebru'ya kopyalamak geçiyordu. Ebru bakmış bulamamış, kopyalarını gönderiyorum o zaman.;-)

Öperim Sarduşum...;-)

Adsız dedi ki...

aa Ozleme bugün verecektim bak yaaa...tüh!