6.02.2009

Zil

İlhamı düşününce neden aklıma bir bey geliyor? Kadınlığa daha çok yakışan birşey olmalı ilham. Ama benim için İlham Bey fötr şapkalı bir şair. Muhtemelen Edip abisinin şiirlerini taklit ediyor. 

İlham Bey olmadık cümleler getiriyor alüminyum folyolara sarılı, soğumasın diye. Çocukken gümüş tepside sunuyor sanıyordum. Büyüdükçe anladım, göz yanılsamasıymış. Ayna sandığım şey buruş kırış folyolarmış.

Bugün yine getirdi cümleler.Niye diye sordum. Zile bastın dedi. Zil sandığı Kaplumbağa'nın ayrılık ağlamasıymış.

5 Yorum:

Sen Gelince dedi ki...

Bayılıyorum senin şu tarzına. Herkes yazar ama böyle yazamaz. Biraz anlaşılmaz, biraz soyut, biraz nükteli, süper benzetmeli ve bol keyifli:))))

Tanya's dedi ki...

Zil çalıyor demek..ilham bende de erkek..nedense..

Asortik Krep dedi ki...

İlham bende cinsiyetsiz bir dost.Geldiğinde görüşmediğimiz tüm zamanlarda anlatamadıklarımı bir bir kulağına fısıldıyorum ..O da bana gezip gördüklerini anlatıyor, karşılıklı dünyayı çekiştiriyoruz işte.

Asortik Krep dedi ki...

Bu arada bu ayın yazısı bence buydu :)
Anlatımın çok hoş..Süper :))

Adsız dedi ki...

Nilsunun Annesi
Sanırım başka iltifat kalmadı benim uyduruk kıytırık cümle serilerime. Hepiciğini bir çırpıda cömertçe kullanmışsın. Teşekkür ederim.

Tanyacancan
Acaba İlhan ismini falan çağrıştırdığından mı? GÖnül daha sofistike bir sebep ister elbet ama bence düpedüz bundandır benimki:)

Asortik Krepim
Dur yahu! Şubat yeni başlıyor:)))Çok sağol sağol sağol...