23.03.2009

Sevdim bu mimi

Kendinize en uyan kızılderili adı: Doğuda.tek.gezen.er (google'da üşenmeyip arayan olursa bulur hikayesini ama en azından google'dan buraya gelen olmasın sülaleden diye noktalı virgüllü) (ve evet sırf bu maddeyi cevaplamak için gelin güvey oldum mime kendi kendime)

Sizinle özdeşleşen, size en yakın hayvan adı: sokak kedisi. mümkünse bakımsız olsun. 

Renginim'den kendi kendime aldım pası. Top bende. İsteyene paslarım. Emrivaki yapmam. Pas isteyen el etsin, ıslık çalsın, olmadı kolbastı oynasın saha kenarında. Ben görürüm.

Dip: Hiçbir mimde bu kadar keyiflenmemiştim. Özellikle ilk madde. Hala gülerim.

Mimden bağımsız olarak günün anlam ve önem içeren mesaj kaygılı fotosu: 

danke şön Ibeking ve yaşasın kampanyaların tutarlılığı :) 

6 Yorum:

Unknown dedi ki...

hakkaten keyifli okudum da güldüm hem de senin şu yurtta yanlış anonsta taaaaaa yukarlardan koşman aklıma geldi de daha bir güldüm :)))))

Geveze Kalem dedi ki...

Ya Sardunya'm aklımda kalmasın ben de kullansam şu şablonu, sana ayıp olur mu?:P
Ben pası istiyorum, yazmak için güdüleyici olur.;-)
Bir de ben file değil ama ikea'nın çantalarından kullanıyordum ama sonra çöp poşeti sorunumuz çıktı. Çöp poşetini de para verip alıyordum, en nihayetinde ikisi de naylon değil mi? Nasıl çözülecek bu iş?

Adsız dedi ki...

Ya Funda nasıl hatırladın?:)))

Yorum okur ve severlere bonus post:

Bir gün yurtta banyoda kulağım gözüm köpük içindeyken o klasik anonsu duydum. Malum cep telefonu devrinden önce. Ankesörlülerin yükseliş dönemi.

Benim köpüklü kulağın duyduğu:
"Sardunya bıdıbıdı bıdı bıdı (evet upuzun bir soyadı) Sardunya bıdıbıdı bıdı bıdı telefonunuz var lütfen danışmaya geliniz"

Anonsun aslı:
"Temizlikçi bayanların dikkatine. Çöp arabası gelmiştir. Çöpleri çıkartmanız rica olunur."

Sonuç: Köpüklü kafayla danışmada dışarıya çöp çıkaran kadınları izledim:)))

Adsız dedi ki...

Pas senin. Lafı mı olur:)))

Şablon meselesine gelince. Partide aynı elbiseyle dolaşırız;)

Çöp poşetinin doğada eriyenleri var. Koroplast sanırım. Ama emin değilim. Bir de çöp öğütücülerin devreye girmesi gerek. Yakında onu da ithal edip köşeyi dönecek bir uyanık çıkar zaten.

ibeking dedi ki...

bitte şön sardunya beklerim heyecanla fotonu :) hürmetler

Tanya's dedi ki...

Sardunyam,

Doğada çözülen çöp torbaları var evet..koroplast..evlerimize çöp öğütücüsüalalım..bizde var..alışverişlerde naylondan uzak duralım..temanın bez poşetleri var..herkes kullansın ve çöpümüzü ayrıştıralım lütfen..pek eğiştici öğretici olmadı mı hehe?