10.03.2009

Sevdim






6 Yorum:

defneyleyasamak dedi ki...

sardunyam, bu erkan serce benim icin cocukluk ve bodrum demektir. cok cok yıllar evvel bizim yazlıgın orda oryantal yapardı, sopaları falan vardı, böyle abidik parmak figürleri yapardı, şaşalar kalırdık. o hic yaslanmamıs sanki de, ben yaslanmısım, oysa o zamanlar ben cocuktum. Dans mı etsem ben de nedir :)

Güneşli Günler dedi ki...

Sardunyam bu sabahın en güzel sürpriziydi bu. Kesinlikle çok benziyorlar birbirlerine.:) Ama birisi ne kadar idealistliğiyle saygı uyandırıyorsa kendine, diğeri de o kadar boş teneke misali tıngırdıyor, dayanabilip görebildiğim kadarıyla.

Geveze Kalem dedi ki...

Zaten molanın uzun sürmeyeceğinden emindim.:))

Ben eşcinselleri çok severim Sardunya. Onların bu dünyaya gelmelerinin özel bir sebebi olduğuna inanırım. Hani öyle birçok insanda olduğu gibi beni güldürdüklerinden falan değil, onların özlerini severim.(Bak şimdi aklıma senin bir lâfın geldi; özünden sevirem azeriler gibi.;-)) O yüzden bu ilk fotoğraftaki kişiyi tanımıyorum ama yemekteyiz'de gözüme takılmıştı ve bakmıştım. (Yalnız dikkani çekerim "izlemem" falan demiyorum, fırsat bulsam 'yemekteyiz'in hiçbir bölümünü kaçırmazdım.:))
Orada görüp yine aynı kararda olduğumu fark etmiştim.
Çok uzattım ama Sevgili Güneşli Günler demiş ya biri idealist diğeri boş teneke diye, bence bu adam daha idealist olmalı ki böyle olabilmek(kalabilmek)uğruna ne zor koşullara göğüs geriyor.

Sevgiler...

путаник ;) dedi ki...

ikisi de maske bence,içlerine bakmak lazım,sagonun da dediği gibi;
"bazı kalpler ka.taklardadır"
kimin derisinin altında ne taşıdığı bilin-e-miyor ne yazık ki.

Vendetta,bıkmadan birkaç kez izlediğim bir filmdi.
Teşekkürler,paylaşım için.

ozgurruya dedi ki...

Benzetme bombaymiş. Koptum resmen.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

bende benzettim...:)valla helal olsun.