14.04.2009

Hemşire

Hemşirecim, 

Biliyorum hemşireciğim yazılır ama geri dönüp düzeltmeye üşendim. Oysa bilirsin hassasımdır dil kullanımında. Mektubun giriş paragrafını direkt geçip gelişme kısmına dalsam hassasiyetimiz örselenir mi? Nasıl olsa bir mektupta yansıtılamayacak şekilde bodoslama anlatmıştım giriş kısmını...

Evet. Derim ki ben gel yara bandı yapalım. Ortası delikli sünger kısmından fal tutalım. Sonra bantlarımızı yapıştıralım çiziklerimize. Derin yaralar açıkta kalsın,hava alsın. Sonra unutup bantlı oynar eklemlerimizi ip atlayalım mesela. Ben ağaç olayım. Ağaç benim yerime atlasın ipi. Ben seninle aynı hızda sallarım. Hayalim ya bir ağaç olmak. Çaktırmadan hayal ben olayım. 

Piknik yapsak bir de. Bir de kaybolsak ikimizin de bilmediği bir mahallede. 

Bant mı? Çoktan kaynadı bile etime. 

Sevgimle