9.04.2009

Koş bebek geliyor

Bebek geliyor dedi arkadaşım. Kaplumbağa ne zaman gelmişti dedi. 31. hafta dedim. Kilo dedi 1220 gr dedim. Ama bebek 31 haftalık gelişim gösteriyormuş dedi. Kaplumbağa da 25 haftalık gelişimde bir bebekti dedim doğduğunda. 

Sonra hayatımda benimle  yapılmasını istediğim en güzel telefon konuşmasını ben başkasıyla yaptım. Biliyorum o başkası şimdi şaşkın bir anne. Karnına bağlı cihazlar ve doktorların şifreli medikal konuşmalarından binbir mana çıkarıyordur. Acaba'larla dolu bekliyordur NST sesleri arasında. Herşeyi aynı anada düşünmeye çalışıp hiçbirşey düşünemez hale geliyordur. 

Alo dedi. Ağlıyordu. Ağlama dedim. Gör bak nasıl güzel olacak dedim. Kaplumbağa bile adam oldu, seninki de bir kuğu olacak dedim. Bir sürü soru sordu. Aklına geliş sırasıyla. Bildiğim kadarıyla cevaplar verdim. Bebeği anne sütü nasıl ayakta tutacaksa o anneyi de umut dolu cümleler ve "bak ben de yaşadım ama korkma, geçecek ve herşey çok güzel olacak", "Tebrik ederim. Yepyeni bir hayat getireceksin dünyaya" pansumanları ayakta tutacak. 

Bugün şükrettim. Az önce. Yoğun bakım günlerimde "Allahım bir tek ben mi yaşıyorum?" diye delirirken bugünlere gelip bir başkasına "Bi tek sen yaşamıyorsun korkma" diyebildiğim için. 

Şimdi her saniye kalbim o anneyle beraber atıyor. Bebeğin gelmesini bekliyorum. Bir de Kaplumbağa okuldan gelince sarılmayı. 

12 Yorum:

pommeler dedi ki...

sizleri okudukca hormonlarım azıyor hemen dogurayım istiyorum
yapmayın ama böle :)

Camilla dedi ki...

Aglattın beni... Seviyorum seni..

defneyleyasamak dedi ki...

sardunyam, senin sesinin inanılmaz bi etkisi var. o yüzden her aldıgım cocuklu kötü haberde telefona sarılısım...

tuğçeadaş dedi ki...

bizdende destek ilet."dua ediyolar senin için" de.umarım herşey yolunda gider,bebecik sağlıklı olur kaplumbağa gibi...

Belgin dedi ki...

Sardumyam, sen ne güzel bir insansin:))
Allahin izniyle her sey iyi gidecek ve bebecik sag salim gelecek:)) Dualarimiz anne adayiyla.
Kaplumbagayida öp bizim yerimize:)) Kiskanmasin ablayida:))

Turkuaz Deniz dedi ki...

Dun yazdiklarini okuduktan sonra dusundum, dedim ki iyi ki Sardunya var... Iyi ki varsin Sardunya, arkadasina sevgi dileklerimi ilet, hersey yolunda gidecek...

Sen Gelince dedi ki...

Birilerine küçük de olsa umut verebilmek ne güzel.Umarım her şey yoluna girer:)

Brajeshwari dedi ki...

Senin ışığın, başkasına yolun ucunda ışık olduğunu umut ettiriyor ne güzel..Daha ışıldaman dileğiyle...

sardunya dedi ki...

Pommeler
Stüdyoya desteğin için teşekkür ederim bir kere daha.

Camilla
Daha önce de yazdım ama bir daha yazayım:) Ağlamayı sonraya bırak. Önce bir doğsun bebek. Mutluluktan beraber ağlarız. (Sansürlü versiyonu fırçanın)

Defnemin Annesi
Bunu bana ilk sen söyledin biliyor musun? Hem de istikrarlı bir şekilde. Sayende kendi kendime konuşuyorum evde.

Öykünün Annesi
İletmem mi? Elbette.

Belgincim
Öptüm bile ikisini. Ben değil karşıma şahane olanaklar, fırsatlar, güzellikler çıkaran hayat çok güzel:) İletirim duaları.

Ah be Turkuaz Denizim
Bi gelsen buralara... Nasıl sarılırım. Teşekkür ederim.

Nilsunun meleği:)

Amin amin amin. Umarım umut verebilmişimdir.

Brajeshwari
Hoşgeldin. Bir daha... bir daha... bir daha... Işıldayan onlar aslında. Ben yansıtma fırsatı buldum:)

PINAR dedi ki...

Ürperdim okurken..
Allah tüm doğacak meleklere bir yer açar bu dünyada..İş o ki; sabrımızı, umudumuzu ve isteğimizi hiç kaybetmeyelim.
El bebek
Gül bebek
Gel bebek
Gel

ÇAğ dedi ki...

Sardunyacım, bazen banada benim gibi teselli veren birisi olsa derim ama bulamam.Minik bebecik tutunsun, dualarım onunla.Bizim bebeğe ulaşamıyorum, merak içindeyim,o bebek küvez yerine annesinin kucağında:(
Öptüüüm

sardunya dedi ki...

Pınarcım
Umut olduğu sürece herşey var. Hep buna inanırım.

Sevgili Çağ
İyi haberleri bekliyorum. Bir an önce ulaşabilsek keşke.