31.05.2009

Nokta


Kapıyı tekmeleyerek girdi içeri. Koskocaman bir noktaydı. Cümle bitiren. Konuyu sona erdiren. Yeni bir paragraf açtıran. Basamakları ayıran. Tükenmez kalemle yazılmıştı. Sanırım silinmemek için. Silinse bile en azından bir iz, sayfada bir yırtık bırakmak için. 

Geldi oturdu başköşeye. Bense kelimeler biriktiriyordum. Uzun cümleler kurmaya hazırlanıyordum. Tertemiz sayfalara bol sıfatlı tanımlamaların müjdesini veriyordum. 

Baktım her seferinde büyüyür nokta. Her seferinde daha da olmadık bir cümleyi bitiriveriyor. Bir ip bağladım ucuna noktanın. Öbür ucunu da boynuma. 

Cümleleri bittiğinde nasıl olsa içi boşalacak, uçan bir balon olacaktı. 

6 Yorum:

Burcu dedi ki...

Noktaları sevmem ben, zorunlu olmadıkça.. Ama virgül iyidir, 3 nokta da.. Ama en güzeli ünlemdir. Dalga geçercesine, şaka yaparcasına..

Kremali'nin annesi dedi ki...

Cok gizemli ve sanki biraz da sitemli olmus Sardunya; ama her halukarda cok guzel olmus. Mealini istesem mi, yoksa boyle mi kalsin bilemedim yalniz:)

neş'e dedi ki...

ikinci bir sandalye de fena olmazdı şöyle karşılıklı kahve içmeye müsait... ne yapacaksın uzun cümleleri, suskunluk anlatır her şeyi o zaman.

sardunya dedi ki...

Sevgili Burcu

3 nokta da pek muallak değil mi:)) Ben de soru işaretini severim en çok. Bir de yazım hatalarını:)

Kremalının Annesi
Sitemli olduğundan böyle kalsa, olur mu?:) Çözdün beni.

Neşe
Kahve içerken konuşamam ki zaten:) Uzun cümleler yazıya özgüydü.

Kremali'nin annesi dedi ki...

Tamam boyle kalsin Sardunya:)

Kalpten kalbe kopruler sagolsun, cozduruyorlar vesselam.

Tabiat Ana dedi ki...

sardunyacım,
bazen noktalar koymak uzun uzun cümleler kurmaktan daha yararlıdır kendimiz için.
Sonunda uçusup gideceğini bildiğimde bende öyle yaparım diğer taraftan ne kadar etkileyici görünür bilemesem de beni tatmin ediyor.Sanırım önemli olanda bu.
sevgilerimle...