1.07.2009

Çarşı ve Evrim ve Tavsiye ve Siyah Naylon

*Sırf Çarşı ruhu yüzünden beşiktaşlı olabilirim. Kimde var böyle yaratıcılık?

*"Anne yumuşak balıklar zamanla kurbağa olmuş bence!"
"Evet oğlum, ona evrim derler!"

* Aktris'e de şu tavsiyeyi verdim ya, annelikte terfi ettirir bu cümle ciğer söke söke
"Kalbini kimseye kırdırtma, e mi kızım! Kimseye sakın izin verme!"

* Ben ise aidiyet duygusundan yoksun uçan balon gibiyim. Balon yine sevimli olur. Benimki daha çok kökleri bir avuç toprak içinde, siyah naylona sarılı bekleyen çiçek gibi seradaki. Ne saksısı ne bahçesi var. Sarmış kökleri siyah poşete...

4 Yorum:

Adsız dedi ki...

kızın & oglun için çok güzel ...

ayrıca ben sırf çarşı zekasından dolayı şampiyonlukta beşiktaş lı oldum... stadyuma yürüdük hacı oldumm.. tezahuratlara katıldık deşarj oldum... böyle bir taraftar görmedim aşık oldum :)

zeya dedi ki...

Çarşı cidden çok yaratıcıymış :)

Süper bir tavsiye :):)

ella dedi ki...

ben ise en çok son paragrafı beğendim. yazdıkların öyle içime dokunuyor ki, bazen beni tanıdığını düşünüyorum ben.

Kremali'nin annesi dedi ki...

Koklerini salacak bir avuc toprak bulmussun bacim, daha ne istiyorsun? Ustelik, inan boylesi daha sevimli.

Lakin, Besiktasli olunmaz, Besiktasli dogulur, dermisim :)