21.08.2009

Çekçekuzasın

* Kola reklamlarında dedeler de kola içmeye başladıysa gerçekten gelmiştir ramazan demişlerdi. Doğruymuş. Şaşmıyor.
* Sezyum demiş ki tiriciyi açmakla olmuyor başbakan, hala internete erişimde yasaklar var. Tam olarak bu kelimelerle dememiş ama benim anladığım buydu.
*Dün markette ben dedim ki içimden: kıtlık mı çıkacak, savaş mı var? Maşuk dedi ki dışından: kasiyerlerin kabuslarına giriyordur bu kasadan mal geçirirken çıkan dıt dıt sesi.
*Arkadaşımı tebrik edecektim kararından dolayı. Arayım dedim. Gözlerinden öperim diyecektim efektli. Kapalıydı. telesekretere de konuşamadım. Sabah anlattım kendisine. Çatlak dedi bana. Gayet doğal bir davranış halbussi (Alman şehri gibi oldu gibi, Halbussi halkına sevgiler)
*Otizm hakkında çeviri yapıyorum yığınla. Her cümleden sonra dünyanın tüm çocuklarını öpesim geliyor. Bir de dişi eğri çıksa için ezilir ya çocuğunda, ne anne babalar ne hastalıklar uğraşıyor yavrum diye diye. İç kanamalı günler geçireceğim bu çeviri sürdükçe. Belli etti kendini.
* Öyle sıcak esiyor ki rüzgar, havayı ütülüyor, jilet gibi yapıyor.
*Evim, evim, güzel evim. Pazara evde ayağımı uzatacağım. İnşallah.
* Pideli günler dilerim. Pideci olsa, adı da Huzur Pide olsa. Falanfilan.

0 Yorum: