19.08.2009

Kızım sana dedim, gelinim zaten yok!

Foto: Aktris/ Ağustos başı/ Sardunya

"Ergenlik ne kadar acaip bir şey; aile hiçbir şey yapamıyor. Sen ne kadar yumuşak davransan, anlayış manyağı da olsan, onlar seninle irtibatını kestiyse yapacak bir şey yok. Sinirlerin bozulup şiddet göstermek daha da tehlikeli; ilişkiyi bir keserse torundan önce yüzünü bile göremezsin.
Sonunda ‘bu çocuk beni öldürmek için dünyaya gelmiş’ kararına da varsanız, bütün bunları yaşamak zorundasınız.
Kendi annemden ve arkadaşlarımınkilerden biliyorum, ergenlik dönemlerimizde bütün annelerde kamburlar oluştu. Bırakın yaşama sevincini, sırtlarını dik tutmaya bile istekleri yoktu.
Eski komşumuz da ergenliğe gelmiş oğullarına uyuşturucu testi yaptırmak için sifonu bozmuş,
çocuk tuvaletten çıkar çıkmaz ellerini kenefe batırarak bir şişeye idrar örneği alıp tahlile göndermeyi huy edinmişti.
Ailenin de suçu yok. Çocuk için endişeleniyorlar.
Fakat ailelerin narkotik birimi ya da RTÜK gibi çocuğa baskı uygulaması çok tehlikeli ve sinir.
Zaten bu çocuklar hayata atıldı mı, çocuk mocuk yaptı mı, yüzde 99’u uzlaşacak. Bırakın da iki dakka özgürlük ve farklılık duygusunu ergenlikte yaşasınlar."
Tamamı için tık
Bir de ne diyeceğim! Artiz aktris, sen de mi okudun bunu şimdi ben buraya yazınca?
Kaşından gözünden belli olur gerçi yarına.
Ben de zaten sen sadece siyah ve mor giyiyorsun diye ayıktım:)

0 Yorum: