11.09.2009

Dün ve bugün

Ben dün ilk defa mahkum hastalar gördüm, huzurevinden topluca getirilen hastalar gördüm. Morgun içinden geçtim.
Psikiyatri kliniğininin bahçesinde oturup sıra beklerken bir saat örgü ördüm.
Şahane bir fotoğraf çektim, aktarmaya üşendim.
İlaç tanıtımı yapıldı yanımda, ilk defa şahit oldum.
Ben bugün bunu öğrendim'i yazan doktoru andım sık sık.
Yanımda sıra bekleyen yaşlı teyzenin bizim mahalleden olduğunu öğrendim.
Kocası işten çıkartılan bir kadının, sigorta süresi bitmeden hastane işlemlerini bitirme telaşını gördüm.
2,5 liraya şahane kanaviçe işli yastık kılıfları satan teyzeyi gördüm.
Hastane çıkışı yürüdüm Kızılay'a. Hastanede onca işe koşturup dururken bir sürü insanın alışveriş için koşturduğunu gördüm.

Dün tam 17 bölümden onay alma maratonunun son basamağına geldim. 16 bölüm tamam. 17. bölüm kadın doğum. Hamilelik testi sonucunu bekliyorum. Devletin bu kadar ince eleyip sık dokuduğunu bilmiyordum.

Bugün sabah Kaplumbağa'yı okuluna götürürken esnedim. Duyduğu sesi baykuş geldi zannetti. Sonsuz hayalgücü bitmesin diye içimden dua ettim.

Şimdi çevirime geri dönüyorum. Otizm.

0 Yorum: