3.09.2009

Kulakların çınladı da mı geldin yamacıma Rukiye

İki satır mektup yazayım diyorum sana Rukiye ama aklıma körpüden geçti gelin türküsü geliyor. Üstelik bir tek sözleri değil, namesi de üşenmeden onca yolu tepip kapıya dayanıyor.

Geçen sefer beynimin iç kıvrımların tozlarını almamışsın Rukiye. Unutmadan söyleyim.
Yeni bir çerçeve yapmıştım saç tellerimi örüp, içine babamın gönderdiği "sen benim gerçekleşen en güzel düşümsün" yazan mesajını asacaktım. Çivi falan da hazırdı. Baktım toz içinde gözüme kestirdiğim çivilik yer. Mecburen boynuma astım. Şimdi saç tellerim göbeğime kadar uzadı gibi duruyor.

Ödevini yaptın mı Rukiye? Tamam. Kızın olursa adını vicdan koy. Anlaştık.

Dilimin altında sakladığım şeker gibisin. Yutayım diyorum. Bir bakıyorum çoktan eriyip gitmişsin tükrüğümde.

demin şunu da okudum iyi geldi.

0 Yorum: