1.09.2009

Su çok güzel burda, gel gel!

Tüm cephelerimde bugün ateşkes ilan ettim. Masaya oturdum, pazarlıksız imzaladım, parmak bastım bitsin diye içte ve dışta savaşlarım.

Düşmanım yok, kırgınlığım da. Ben sadece kendi kendimi istila ediyordum. Rahat bıraksam özerlik peşinde mi koşar, Almanlar yenilince o da mı yenilmiş sayılırdı bilmiyorum. Elime tutuşturdum beyaz bayrakları. Cephenin gerisinde kaldırdım, bekliyorum.

Çıt çıkmayan bir deniz savaşı benimki. Toplar atılırken bebeklerin nefes alışverişlerinde ritm kayması bile olmuyor. O kadar sessiz. Kan da yok. Her yaş seyredebilir. Kıyılara çıkartma yapan birlikler de yok ortalıkta. Tek ricam çekirdek çitlemeyin izlerken.Konsantrasyonum bozuluyor, koordinasyonları şaşırıyorum.

Bugün bir ağacın gölgesine oturup ayaklarımı uzattım. Boynumdaki kolyemde taşıdığım güzel anı fotoğrafları seyrediyorum.

Dünya Barış Günü diye mi bugün doğdum bilmem ama bugün doğdum diye bugün evlendiğimi biliyorum.

34 bitti
13 bitti.

devamı var.... ama devamından önce her daim: savaşma seviş!

0 Yorum: