31.12.2009

Ne gibi

Sanki herkes kırmızılara bürünmek için koşmuşken hayatı bana emanet etmişler gibi,

Sanki gökyüzünden bir bulut içerisinde gelmiş de uzaylılar sanki, tüm dünya çevirmiş kafasını şaşkınlıkla bakarken yukarı bana yerdeki bir çiçek seslenmiş gibi "üstüme basma" diye,

Sanki elektrikler kesilmiş heryerde de ben iki kalem pille çalışan radyoya kulağımı dayayıp Zeki Müren dinliyorum kömürlükte gizli gizli,

Sanki herkes şehri veba salgını korkusuyla terk ederken ben park bahçelerde fotoğraf çekeyim, ışık güzel bugün der gibiyim.

Sırf bunlar için bile değmez mi iki güzel şiir, bir güzel şarkı, üç beş güzel fotoğrafla geçirmek bu saatleri.

Çünkü sanki herkes bakkalda, AVM'de alışverişte de giderken hayatlarını bana emanet etmişler gibi....

foto: psychofunk

4 Yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Selam Sardunya'nın Deniz'i, Deniz'in Sardunyası,

Madem şarkı istedin şu an içimden geçeni söyleyeyim sana:
"Geçsin günler haftalar, aylar, mevsimler, yıllar
Zaman sanki bir rüzgâr ve bir su gibi aksın
Sen gözlerimden bir renk, kulaklarımda bir ses
Ve içimde bir nefes olarak kalacaksın
......"

Sevdin mi biraz hüzünlü ama çok güzeldir. Benim çocukluğumda Güneri Tecer söylerdi. O da genç yaşında gitti güzel sesini de yanında götürerek.
Yine de güzel günler getirsin 2010 diyelim ve sevgiler üfleyelim üstünüze bol bol...

Brajeshwari dedi ki...

Denizcim,
tüm yıl boyunca seni okumaktan çok keyif aldım. Teşekkür ederim..

Güzel bir yıl olsun ve biz sana emanet olalım..

Asuman Yelen dedi ki...

Bu samimi, sıradışı, yürekten, düşünülmeden, uğraşılmadan, gelişine, ama gittiği yeri sarsan naif satırlarınız beni buraya bağımlı kıldı. Hep bekler oldum. Umarım yüreğinizdekileri buraya dökmekten hiç vazgeçmezsiniz.
Ailenize ve size mutlu, sağlıklı, huzurlu yıllar diliyorum...

Kremali'nin annesi dedi ki...

Ah kalabaliklar, vah kalabaliklar:(

Pilin yeterse benim icin de bir iki guzel sarki dinle komurlukte, bir iki kare cek bahcelerde.

Sevgiyle.