15.01.2010

belliydi

Belliydi günün güzel olacağı. Dışarı çıktığımda baktım yukarı. her yer bulut kaplı. Hava da çıtır çıtır soğuk. Hoşuma gitti. İşe geldim. Çalıştım. Çalıştım. Arada nefis yazılar okudum. Yine çalıştım. Sonra öğlen 4 arkadaşımla buluştum. 3'müş. Ben hariç :) yedik içtik konuştuk. sonra bitti öğle tatili. Dışarı çıktım lokantadan. Yürüdüm arkadaşımla işyerinin kapısına kadar. Parkın yanından geçtik. Yağmur yağıyordu. Sonra eczanelerin önünden geçtik. Bir apartmanın bahçesinde dikili bir gül vardı. Üstüne plastik gül kondurmuşlardı. Öyle pırıl pırıl kırmızıydı ki. Plastik diye vazgeçti çekmekten arkadaşım.

sonra işe geldim. çalıştım. çalıştım. alt kattaki kantine gittim. birşeyler aldım akşam yemeği için. sonra yine çalıştım çalıştım.  baktım bitiyor mesai. hatta hafta bitiyor. biraz gezindim nette yine. Yine nefis yazılar okudum. Sonra oturdum.bu son derece sıradan günün güzelliğini, eşsizliğini, bana verdiği huzuru yazayım dedim.

2 Yorum:

ilkinderin dedi ki...

orijinal hiçbirşey yapmayıp çok şey yapmak mı desem, anı yaşamak mı desem bilemedim ama bende huzur buldum okuyunca

Sermin dedi ki...

aşkolsun 4 tabiiiii!!! bir de erkekimiz var onu niye saymıyosun :P